Liczba rejestracji adresów internetowych w domenach .net i .com, które wykorzystują słowo „covid” i „virus”, wzrosła w ciągu ostatnich 90 dni od kliku na miesiąc do nawet kilkuset dziennie w marcu. Przeważająca cześć tych adresów jest zakładana przez różnego rodzaju organizacje walczące z koronawirusem, ale także nie brakuje wśród nich takich, które chcą wykorzystać zamieszanie […]

Rozważasz ekspansję na rynki zagraniczne? Nieodzownym warunkiem powodzenia takich planów jest zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki w każdym kraju i regionie, w którym przyjdzie Ci działać. Doskonałym narzędziem do tego jest Public Relations (PR). Stosowanie PR wymaga jednak dobrej znajomości lokalnego rynku, jednak od teraz to już nie jest problemem, bo szybki wgląd w realia […]

Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na świecie domeną z nietypowym rozszerzeniem. Wyprzedza ona następujące domeny: .top .xyz, .site, .vip, .online, .club, .wang, .live, .shop. W Polsce niezmiennie najpopularniejszą nietypową domeną jest .online, która wyprzedza kolejno: .site, .xyz, .ovh, .tech, .cloud, .shop, .store, .space, .app – wynika […]

Agencja PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla firmy FintechOS, która oferuje platformę finansową nowej generacji opartą o hiperpersonalizację i automatyzację. Głównymi celami projektu było nagłośnienie w polskich mediach biznesowych oraz związanych z branżą fintech faktu pozyskania przez FintechOS 12,7 miliona euro w związku z emisją akcji serii A, a także zaprezentowanie […]

FintechOS, firma oferująca platformę finansową nowej generacji opartą o hiperpersonalizację i automatyzację, pozyskała 12,7 mln euro w związku z emisją akcji serii A. Wiodącymi inwestorami tej serii są fundusz inwestycyjny OTB Ventures oraz Digital East Fund, prowadzony przez fundusz Earlybird Venture Capital. W rundzie finansowania uczestniczyli także wcześniejsi inwestorzy, czyli Gapminder Ventures oraz Launchub. Pozyskane […]

Aż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z kolei 76 proc. firm uważa, że równie dużym zagrożeniem w nadchodzącym roku będzie pracownik, który nie potrafi rozpoznać wiadomości phishingowej i nieświadomie kliknie złośliwe linki – wynika z niedawnych badań firmy doradczej KnowBe4. Biorąc pod uwagę, że […]