PR Solutions - Public Relations Kraków

Brinet Sp. z o.o. – wyłączny dystrybutor produktów DrayTek w Polsce, wiodącego na świecie producenta urządzeń sieciowych – powierzył obsługę w zakresie public relations agencji PR Solutions.

Obie firmy współpracowały już ze sobą w przeszłości. W 2007 roku PR Solutions była odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii PR wprowadzającej DrayTeka do Polski. Teraz firmy zdecydowały się na odnowienie współpracy. Jej zakres to kompleksowa obsługa w zakresie relacji z mediami, a także doradztwo przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacji.

Planowane działania mają dotyczyć przede wszystkim wsparcia dla marki DrayTek na polskim rynku. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

DrayTek Corporation (www.draytek.com) to wiodący na świecie producent urządzeń sieciowych, które są adresowane do wymagających użytkowników prywatnych, a także do małego i średniego biznesu. Oferowane obecnie rozwiązania firmy DrayTek – począwszy od zaawansowanych mechanizmów firewall i systemów zarządzania pasmem, przez wszechstronne usługi VPN i routery triple play, aż po przyszłościowe rozwiązania bezprzewodowe – doskonale wpisują się w trendy rynkowe wychodząc naprzeciw, a nawet wyprzedzając oczekiwania klientów. W Polsce wyłącznym dystrybutorem produktów firmy DrayTek jest Brinet Sp. z o.o. (www.draytek.pl; www.brinet.pl).

Amberlo - program dla prawników

Amberlo, oparte o chmurę oprogramowanie dla kancelarii prawnych, zostało udostępnione na rynku w Polsce. System jest obecnie używany przez ponad 1 tys. różnej wielkości kancelarii na całym świecie, ułatwiając im kompleksowe zarządzanie firmą, w tym obsługiwanymi sprawami, kontaktami, dokumentami, pracą grupową, a także rejestrowanie i rozliczanie godzin pracy. Jak zapewnia Amberlo, oszczędności wynikające z informatyzacji […]

Banki, służba zdrowia i urzędy oraz instytucje państwowe to branże, które zdaniem konsumentów najlepiej chronią nasze dane osobowe. Najmniej w tym obszarze ufamy mediom społecznościowym, dostawcom kryptowalut oraz producentom inteligentnych urządzeń – wynika z globalnego badania Customer Experience (Doświadczenia Klienta) dot. ochrony danych osobowych, które zostało zrealizowane na zlecenie firmy Genesys, jednego z liderów rynku […]

System Call i Contact Center Genesys Cloud został zintegrowany z Microsoft Teams, dzięki czemu pracownicy działów obsługi mogą teraz w jednym wspólnym środowisku kontaktować się ze wszystkimi swoimi współpracownikami korzystającymi z Teamsów i w ten sposób szybciej rozwiązywać problemy klientów. Integracja to efekt partnerstwa Genesys i Microsoft, w ramach którego Genesys Cloud jest stopniowo dostosowywany […]

System Call i Contact Center Genesys Cloud został zintegrowany z popularnym systemem wideokonferencyjnym Zoom, w tym Zoom Phone oraz Zoom Meetings. Dzięki temu użytkownicy Genesys Cloud i Zoom mogą łatwo korzystać z obu tych rozwiązań w jednym wspólnym środowisku. Dodatkowo Genesys poinformował o integracji swojej platformy z Observe.AI, co pozwala na automatyczną analizę rozmów głosowych […]

Omułek zielonowargowy, czyli skorupiak znany również jako nowozelandzka małża zielona (Perna canaliculus), od lat jest wykorzystywany do tworzenia preparatów do leczenia bólu stawów. Jego prozdrowotne właściwości znali już pierwotni mieszkańcy Nowej Zelandii, Maorysi, natomiast pod koniec lat 60-tych minionego wieku naukowo potwierdzono, iż ekstrakt z tych mięczaków pomaga ludziom cierpiącym na artretyzm. Teraz naukowcy z […]

Empik, największa w Polsce sieć oferująca treści kulturalne i rozrywkowe, jak książki, filmy i muzyka, w ostatnich dniach udostępniła Empik Music – cyfrową usługę strumieniowania muzyki. Rzuca w ten sposób wyzwanie takim serwisom, jak Spotify, Tidal czy Apple Music. Partnerem technologicznym projektu był Euvic, jedna z największych polskich firm IT. Co ciekawe, projekt w znacznej […]