PR Solutions - Agencja PR Kraków

Agencja public relations PR Solutions rozpoczęła współpracę z easyCALL.pl SA – największym polskim operatorem telefonii internetowej.

W ramach współpracy PR Solutions zapewni easyCALL.pl kompleksową obsługę w zakresie relacji z mediami. Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, co zostało poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym.

easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl – najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone – tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. easyCALL.pl SA jest notowany na rynku New Connect od 14/04/2011. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.

Omułek zielonowargowy, czyli skorupiak znany również jako nowozelandzka małża zielona (Perna canaliculus), od lat jest wykorzystywany do tworzenia preparatów do leczenia bólu stawów. Jego prozdrowotne właściwości znali już pierwotni mieszkańcy Nowej Zelandii, Maorysi, natomiast pod koniec lat 60-tych minionego wieku naukowo potwierdzono, iż ekstrakt z tych mięczaków pomaga ludziom cierpiącym na artretyzm. Teraz naukowcy z […]

Empik, największa w Polsce sieć oferująca treści kulturalne i rozrywkowe, jak książki, filmy i muzyka, w ostatnich dniach udostępniła Empik Music – cyfrową usługę strumieniowania muzyki. Rzuca w ten sposób wyzwanie takim serwisom, jak Spotify, Tidal czy Apple Music. Partnerem technologicznym projektu był Euvic, jedna z największych polskich firm IT. Co ciekawe, projekt w znacznej […]

System call i contact center Genesys Cloud został udostępniony na platformie AWS Marketplace, co ma ułatwić rozpoczęcie korzystania z tego rozwiązania wszystkim użytkownikom chmury Amazon Web Services (AWS). Genesys, producent systemu, poinformował także o rozszerzeniu partnerstwa z firmą Microsoft. Ma to umożliwić udostępnienie w drugiej połowie br. specjalnej wersji systemu call i contact center Genesys […]

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to […]

Na przestrzeni ostatnich kilku tygodni praca zdalna stała się podstawą funkcjonowania działów obsługi klienta już w ponad 700 największych firmach i organizacjach z całego świata, korzystających z produktów Genesys, lidera rozwiązań Call i Contact Center w chmurze. Firma udostępniła te statystyki, dołączając zbiór wskazówek tym wszystkim, którzy chcą, aby ich pracownicy Call i Contact Center […]

Liczba rejestracji adresów internetowych w domenach .net i .com, które wykorzystują słowo „covid” i „virus”, wzrosła w ciągu ostatnich 90 dni od kliku na miesiąc do nawet kilkuset dziennie w marcu. Przeważająca cześć tych adresów jest zakładana przez różnego rodzaju organizacje walczące z koronawirusem, ale także nie brakuje wśród nich takich, które chcą wykorzystać zamieszanie […]