PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Wanna w wannie – firmy z branży wnętrzarskiej, która zajmuje się odnawianiem wanien metodą „wanna w wannie”.

Celem projektu było nagłośnienie nowej na polskim rynku metody odnawiania wanien – „wanna w wannie”. Polega ona na tym, że w starej i zniszczonej wannie osadza się nową nową wannę akrylową. Obie wanny są sklejane przy pomocy dwuskładnikowej piany. Wanna-wkład jest dopasowywana w taki sposób, że stara wanna jest całkowicie zakryta i pełni wyłącznie funkcję mocnego stelażu. Montaż obejmuje także wymianę systemu odpływowego, podłączenie go do nowej wanny i wykończenie silikonem połączeń między wanną i płytkami. Efekt pracy to nowa, stabilna i bardzo dobrze utrzymująca ciepło wanna w zabudowie. Cała operacja zajmuje około 2 godzin.

Renowacja wanny metody „wanna w wannie” to koszt około 700-800 złotych brutto, w zależności od rozmiaru wanny. Cena ta obejmuje pełną usługę montażu i sprzątania po nim. To mniej więcej o połowę taniej niż gdyby zdecydować się na zakup nowej wanny wraz z usługą montażu. Wedle danych firmy Wanna w wannie, na odnowienie swojej wanny tą metodą zdecydowało się do tej pory już ponad 1500 osób w całej Polsce.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Wanna w wannie Sp. z o.o. są dostępne pod adresem: www.wannawwannie.pl.

System Call i Contact Center Genesys Cloud został zintegrowany z Microsoft Teams, dzięki czemu pracownicy działów obsługi mogą teraz w jednym wspólnym środowisku kontaktować się ze wszystkimi swoimi współpracownikami korzystającymi z Teamsów i w ten sposób szybciej rozwiązywać problemy klientów. Integracja to efekt partnerstwa Genesys i Microsoft, w ramach którego Genesys Cloud jest stopniowo dostosowywany […]

System Call i Contact Center Genesys Cloud został zintegrowany z popularnym systemem wideokonferencyjnym Zoom, w tym Zoom Phone oraz Zoom Meetings. Dzięki temu użytkownicy Genesys Cloud i Zoom mogą łatwo korzystać z obu tych rozwiązań w jednym wspólnym środowisku. Dodatkowo Genesys poinformował o integracji swojej platformy z Observe.AI, co pozwala na automatyczną analizę rozmów głosowych […]

Omułek zielonowargowy, czyli skorupiak znany również jako nowozelandzka małża zielona (Perna canaliculus), od lat jest wykorzystywany do tworzenia preparatów do leczenia bólu stawów. Jego prozdrowotne właściwości znali już pierwotni mieszkańcy Nowej Zelandii, Maorysi, natomiast pod koniec lat 60-tych minionego wieku naukowo potwierdzono, iż ekstrakt z tych mięczaków pomaga ludziom cierpiącym na artretyzm. Teraz naukowcy z […]

Empik, największa w Polsce sieć oferująca treści kulturalne i rozrywkowe, jak książki, filmy i muzyka, w ostatnich dniach udostępniła Empik Music – cyfrową usługę strumieniowania muzyki. Rzuca w ten sposób wyzwanie takim serwisom, jak Spotify, Tidal czy Apple Music. Partnerem technologicznym projektu był Euvic, jedna z największych polskich firm IT. Co ciekawe, projekt w znacznej […]

System call i contact center Genesys Cloud został udostępniony na platformie AWS Marketplace, co ma ułatwić rozpoczęcie korzystania z tego rozwiązania wszystkim użytkownikom chmury Amazon Web Services (AWS). Genesys, producent systemu, poinformował także o rozszerzeniu partnerstwa z firmą Microsoft. Ma to umożliwić udostępnienie w drugiej połowie br. specjalnej wersji systemu call i contact center Genesys […]

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to […]