PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Wanna w wannie – firmy z branży wnętrzarskiej, która zajmuje się odnawianiem wanien metodą „wanna w wannie”.

Celem projektu było nagłośnienie nowej na polskim rynku metody odnawiania wanien – „wanna w wannie”. Polega ona na tym, że w starej i zniszczonej wannie osadza się nową nową wannę akrylową. Obie wanny są sklejane przy pomocy dwuskładnikowej piany. Wanna-wkład jest dopasowywana w taki sposób, że stara wanna jest całkowicie zakryta i pełni wyłącznie funkcję mocnego stelażu. Montaż obejmuje także wymianę systemu odpływowego, podłączenie go do nowej wanny i wykończenie silikonem połączeń między wanną i płytkami. Efekt pracy to nowa, stabilna i bardzo dobrze utrzymująca ciepło wanna w zabudowie. Cała operacja zajmuje około 2 godzin.

Renowacja wanny metody „wanna w wannie” to koszt około 700-800 złotych brutto, w zależności od rozmiaru wanny. Cena ta obejmuje pełną usługę montażu i sprzątania po nim. To mniej więcej o połowę taniej niż gdyby zdecydować się na zakup nowej wanny wraz z usługą montażu. Wedle danych firmy Wanna w wannie, na odnowienie swojej wanny tą metodą zdecydowało się do tej pory już ponad 1500 osób w całej Polsce.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Wanna w wannie Sp. z o.o. są dostępne pod adresem: www.wannawwannie.pl.

Obsługa klienta w branży podróże i turystyka należy do najgorzej ocenianych pośród wszystkich sektorów gospodarki w Polsce. Według najnowszych badań Armatis Customer Experience Index, zadowolenie z obsługi deklaruje tu jedynie 54% badanych, gdzie standardem dla innych branż jest poziom 70% i więcej zadowolonych klientów. Według Armatis wyjaśnienie tej sytuacji kryje się w gwałtownych zmianach, jakie […]

Binance, wiodący ekosystem blockchainowy stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu transakcji, zaprezentował swoje luksusowe perfumy o nazwie CRYPTO. Zostały one stworzone w ramach kampanii reklamowej, która powstała z inicjatywy kobiet-liderek marketingu w Binance. Celem kampanii, startującej w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet, jest przyciągniecie do świata kryptowalut większej liczby kobiet i promowanie […]

Tradycyjnie przyjmujemy, że łańcuchy bloków takie jak Bitcoin i Ethereum stanowią fundament świata kryptowalut. Jednak ich ograniczenia w zakresie szybkości realizacji transakcji i rosnących opłat doprowadziły do popularyzacji sieci alternatywnych, zbudowanych na ich podstawach. W 2023 roku zaczęły one zyskiwać ogromne znaczenie, przyciągając inwestorów lepszą skalowalnością i tempem przetwarzania przelewów. Przełożyło się to na 300% […]

Blisko 90% polskich użytkowników kryptowalut uważa, że perspektywy rozwoju tego rynku są bardzo pozytywne, a 75% zamierza zwiększyć skalę swoich inwestycji w krypto w bieżącym roku – wynika z badania przeprowadzonego na swoich polskich użytkownikach przez Binance, największą giełdę kryptowalutową na świecie i wiodący ekosystem blockchain. Badanie zostało przeprowadzone w grudniu 2023 roku za pomocą […]

ITCARD, lider polskiego rynku przetwarzania transakcji bankomatowych oraz elektronicznych transakcji płatniczych dla banków i instytucji finansowych, podpisał umowę o partnerstwie z Aurigą,  globalnym dostawcą oprogramowania dla bankowości omnichannelowej i usług płatniczych. W ramach współpracy ITCARD wykorzysta oprogramowanie Auriga do zarządzania siecią swoich bankomatów od różnych dostawców, co umożliwi optymalizację kosztów operacyjnych i technologicznych, przy jednoczesnej […]

Branża gamingowa jest właśnie świadkiem ważnej rewolucji wynikającej z coraz odważniejszej integracji technologii blockchain, co może zmienić sposób, w jaki postrzegamy cyfrową rozrywkę. Wynika to z faktu, że sferą gier wykorzystujących łańcuch bloków zaczynają interesować się giganci branży gamingowej, którzy planują wypuszczać tytuły AAA doładowane o tą technologię – wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez […]