Metaverse Public Relations (PR) & Marketing

PR Solutions to wiodąca agencja PR specjalizująca się w kompleksowych usługach PR i marketingu dla firm działających w dynamicznym świecie metaverse. Nasza firma oferuje nie tylko skuteczne strategie PR, ale również innowacyjne podejścia do marketingu online, pozwalając naszym klientom osiągnąć maksymalną widoczność w ekosystemie metaverse.

Nasze usługi obejmują różnorodne aspekty, takie jak budowanie relacji z mediami, digital marketing, działania w mediach społecznościowych oraz tworzenie spersonalizowanych treści, które wciągają i angażują odbiorców w fascynujący świat metaverse.

Zobacz poniżej przykładowe publikacje dot. tematyki metaverse, które stworzyliśmy dla naszych klientów i które odbiły się szerokim echem w mediach.

Metaverse Public Relations (PR) & Marketing – przykładowe publikacje:

Już 39 milionów osób uczy się o kryptowalutach z Akademią Binance

Edukacja to ważny element naszego życia, także w zakresie codziennych finansów. Najnowszy raport przygotowany przez Akademię Binance pokazuje, że na rynku kryptowalut już dziesiątki milionów osób zdecydowały się zwiększyć swoją wiedzę z zakresu cyfrowych aktywów. Spora część z nich pochodzi z Polski. Tylko w ostatnich 12 miesiącach liczba absolwentów Akademii zwiększyła się o 62% i […]

Czytaj więcej

Binance uruchamia Krypto Szkołę w Polsce

Binance, wiodący ekosystem blockchain i jednocześnie największa na świecie giełda kryptowalut, uruchomił pierwszą w Polsce Krypto Szkołę skierowaną głównie do młodych osób i studentów. W ramach tej inicjatywy Polacy mogą zdobyć za darmo podstawową wiedzę na temat blockchain’a, kryptowalut i podstaw inwestowania. Dodatkowo Binance nagradza nowych użytkowników, którzy wykonają przypisane im wstępne zadania edukacyjne, nagrodą […]

Czytaj więcej

Wartość rynku kryptowalut wzrosła o ponad 30% w ostatnim roku

Kapitalizacja rynku kryptowalut na koniec czerwca br. osiągnęła wartość 1,17 biliona USD, co oznacza wzrost o 30,3% w porównaniu do 30 czerwca 2022 roku. To wyraźnie pokazuje odrodzenie rynku kryptowalut po burzliwym 2022 roku, w którym miały miejsce m.in. głośne zamknięcia kilku giełd kryptowalutowych – wynika z raportu na temat kondycji branży krypto w pierwszej […]

Czytaj więcej

Te trendy CX zdominują handel w 2023 roku

Pomimo słabych perspektyw ekonomicznych, branża retail i e-commerce gwałtownie inwestuje w narzędzia Customer Experience (CX), aby zapewnić bardziej interaktywną oraz ujednoliconą obsługę klientów i dzięki temu zwiększyć przychody wynikające z posiadania lojalnych klientów. Ta strategia ma zapewnić firmom handlowym przewagę na konkurencją w coraz bardziej wymagających czasach – wynika z najnowszych globalnych badań wśród specjalistów […]

Czytaj więcej

Duży potencjał metaverse na potrzeby Customer Experience

93% konsumentów na świecie deklaruje zainteresowanie metaverse, a 51% chce z niego korzystać, kiedy tylko stanie się dostępny. Również firmy są bardzo optymistycznie nastawione do metaverse, bo aż 70% z nich wierzy, że może on poprawić doświadczenia klientów i stać się ich kluczowym wyróżnikiem – wynika z najnowszych badań Capgemini. O olbrzymim potencjale metaverse do […]

Czytaj więcej