Bitcoin (BTC) w pierwszym półroczu 2024 zwiększył swoją wartość o 50%, deklasując tym samym wszystkie tradycyjne instrumenty finansowe. Nadal wypada jednak blado na tle najsilniejszej gałęzi rynku kryptowalutowego, która w tym samym okresie urosła o niebagatelne 2400%! Mowa tutaj o „memecoinach”, czyli tokenach-memach, powstających z jednej strony dla żartu, a z drugiej w poszukiwaniu jak […]

Nowe badanie IDC i SAP ujawnia niepokojącą rozbieżność: aż 86% sklepów detalicznych na świecie uważa, że oferuje doświadczenia konsumenckie i obsługę klienta na poziomie co najmniej równym konkurentom, podczas gdy dane partnera badania, Customer Gauge, wskazują na średni wskaźnik Net Promoter Score (NPS; pokazujący zadowolenie klientów) w branży na poziomie zaledwie 41, znacznie poniżej średniej […]

Już co szóste Call i Contact Center na świecie wdrożyło rozwiązania GenAI, a ich wpływ na wydajność pracy, satysfakcję klientów i pracowników jest coraz większy. Przekłada się to w bardzo znaczący sposób na szybkie budowanie przewagi konkurencyjnej, co może doprowadzić do sytuacji, że centra, które zainteresują się rozwiązaniami opartymi o GenAI z opóźnieniem, po prosu […]

Cristiano Ronaldo i Binance zaprezentowali najnowszą kolekcję NFT „Forever Worldwide: The Road to Saudi Arabia”, która została stworzona z pomocą uznanych artystów ze wszystkich ważnych miejsc w karierze piłkarza. Kolekcja prezentuje drogę życiową Ronaldo – od skromnych początków na Maderze aż po stanie się światową ikoną futbolu. Jednocześnie zapewnia ona fanom innowacyjne doświadczenia i możliwość […]

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]

Globalny rynek Call i Contact Center osiągnie wartość 495 miliarda dolarów do 2030 roku, rosnąc co roku o 5,8%. Za 6 lat blisko 75% tego rynku będą stanowiły wewnętrzne centra obsługi klienta, zaś pozostała część przypadnie firmom zewnętrznym świadczącym usługi w obszarze outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Kluczową strategią rozwoju dla całej branży będzie cyfryzacja […]