Fundusze Venture Capital (VC) – pomimo stopniowo pogarszającej się sytuacji gospodarczej w Europie – nadal aktywnie inwestują w startupy na naszym kontynencie. Są jednak dużo bardziej selektywne w wyborze inwestycji, spadły także wyceny spółek – wynika z badań firmy inwestycyjnej Anthemis Group. Dla startupów na wczesnym etapie rozwoju kluczem do portfela inwestorów jest obecnie dobry […]

NFQ Technologies, międzynarodowa firma IT pomagająca globalnym markom w tworzeniu innowacji, która niedawno otworzyła oddział w Krakowie, uruchomiła w Polsce program „Work From Anywhere”. Umożliwia on pracownikom pracę z dowolnego miejsca na świecie z zachowaniem przywilejów wynikających z zatrudnienia na etacie. To kolejny przykład pokazujący, że w branży technologicznej miejsce zamieszkania przestaje mieć jakiekolwiek znaczenie. […]

Jak wynika z najnowszych danych W3Tech, w języku angielskim jest obecnie dostępne 61,5% wszystkich treści zawartych w internecie. Jednocześnie angielski jest językiem ojczystym jedynie dla 16,2% populacji świata. Jeśli dodatkowo zestawimy te dane z wynikami niedawnego badania Unbabel, wedle których aż 69% konsumentów na świecie chce, aby marki oferowały im doświadczenia w ich ojczystym języku, […]

Wartość globalnego rynku stacji ładowania pojazdów elektrycznych wzrośnie z 17,6 mld USD w 2021 roku do 111,9 mld USD w 2028 roku, co oznacza średnie roczne tempo wzrostu na poziomie 30,3% – wynika z najnowszego raportu Fortune Business Insights. To obecnie najszybciej rosnący segment branży współdzielonej mobilności, który stwarza ogromne możliwości dla potencjalnych inwestorów, uważa […]

Ugreen, ceniony na świecie producent akcesoriów GSM, wprowadził na rynek nową serię ładowarek Nexode opartych o technologię azotku galu (GaN Tech). Seria obejmuje modele ładowarek o mocy 200W, 100W i 65W, które zawierają nawet 6 gniazd typu C i A oraz wspierają wszystkie główne protokoły szybkiego ładowania. Imponująca jest zwłaszcza szybkość ładowania nowych ładowarek, która […]

Trend stawiający na pierwszym miejscu doświadczenia klienta jeszcze bardziej nasilił się w 2022 roku, ale wygląda na to, że firmy na całym świecie mają z tym coraz większy problem. Wynika to ze znacznie zwiększonego wolumenu zapytań, jakie trafiają do działów obsługi różnymi kanałami, niedoboru pracowników, a także coraz większych oczekiwań klientów. To najważniejsze wnioski, jakie […]