Globalny rynek ochrony infrastruktury krytycznej do 2025 roku będzie wart 108,6 miliardów dolarów, w porównaniu z 71,8 miliardami dolarów w 2019 roku. Znaczna część tych wydatków idzie na zapewnienie cyberbezpieczeństwa, ale równie szybko rosną także inwestycje w zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego przy pomocy zaawansowanych rozwiązań wideo opartych o sztuczną inteligencję (SI). Integracja tych dwóch obszarów jest […]

Wydatki na globalną transformację cyfrową w logistyce osiągną do 2026 roku 75,5 miliarda dolarów, co oznacza średni roczny wzrost o 8,8% z poziomu 45,6 miliarda dolarów w 2020 roku – wynika z najnowszego raportu firmy ReportLinker. Cyfryzację logistyki napędza od dwóch lat pandemia Covid-19, a w najbliższych miesiącach i latach powinna ona jeszcze bardziej przyśpieszyć […]

Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, ma za sobą kolejny rok bardzo szybkiego rozwoju. Firma zwiększyła zatrudnienie o ok. 20%, a jej przychody wzrosły o ok. 30%. W planach na 2022 rok jest wzrost zatrudnienia o 20-30% oraz dalsza ekspansja geograficzna i otwieranie biur w kolejnych miastach. Najwięcej nowych […]

Caspio, pochodzący z Doliny Krzemowej amerykański prekursor rozwiązań cloud oferujący jedną z najpopularniejszych na świecie platform no-code do tworzenia aplikacji internetowych bez konieczności ich kodowania, udostępnił za darmo swoje rozwiązanie dla wszystkich organizacji pomagających uchodźcom z Ukrainy. Dzięki temu mogą oni błyskawicznie stworzyć dowolną aplikację bazodanową, aby zautomatyzować i usprawnić działania pomocowe. Caspio ma swoją […]

41% agentów Call i Contact Center w Stanach Zjednoczonych twierdzi, że chce, aby ich firmy wprowadziły na szarszą skalę inteligentną automatyzację do obsługi najbardziej powtarzalnych czynności. Jednocześnie jednak aż 40% agentów obawia się, że sztuczna inteligencja pewnego dnia odbierze im pracę, a 72% twierdzi, że czuję się zmotywowana rozwiązując proste problemy klientów – wynika z […]

54% konsumentów na świecie uważa, że bezpieczeństwo jest dla nich najważniejszą częścią oferty operatorów telefonii komórkowej. Dopiero na drugim miejscu jest mobilna rozrywka, która została wskazana przez 13% konsumentów na świecie. Wyniki te wyraźnie pokazują zmianę, jaka zaszła w nastrojach konsumenckich w ostatnich latach i że to nie rozrywka, a bezpieczeństwa stało się głównym magnesem […]