Empik, największa w Polsce sieć oferująca treści kulturalne i rozrywkowe, jak książki, filmy i muzyka, w ostatnich dniach udostępniła Empik Music – cyfrową usługę strumieniowania muzyki. Rzuca w ten sposób wyzwanie takim serwisom, jak Spotify, Tidal czy Apple Music. Partnerem technologicznym projektu był Euvic, jedna z największych polskich firm IT. Co ciekawe, projekt w znacznej […]

Agencja PR Solutions wspiera w obszarze Digital Demand Generation firmę Genesys, jednego z największych na świecie producentów rozwiązań Call i Contact Center. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie obecności Genesys w mediach branżowych i biznesowych, tak aby zapewnić firmie lepszą ekspozycję w organicznych wynikach wyszukiwania związanych z rynkiem Call i Contact Center. Ma się to przełożyć […]

System call i contact center Genesys Cloud został udostępniony na platformie AWS Marketplace, co ma ułatwić rozpoczęcie korzystania z tego rozwiązania wszystkim użytkownikom chmury Amazon Web Services (AWS). Genesys, producent systemu, poinformował także o rozszerzeniu partnerstwa z firmą Microsoft. Ma to umożliwić udostępnienie w drugiej połowie br. specjalnej wersji systemu call i contact center Genesys […]

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to […]

Na przestrzeni ostatnich kilku tygodni praca zdalna stała się podstawą funkcjonowania działów obsługi klienta już w ponad 700 największych firmach i organizacjach z całego świata, korzystających z produktów Genesys, lidera rozwiązań Call i Contact Center w chmurze. Firma udostępniła te statystyki, dołączając zbiór wskazówek tym wszystkim, którzy chcą, aby ich pracownicy Call i Contact Center […]

Liczba rejestracji adresów internetowych w domenach .net i .com, które wykorzystują słowo „covid” i „virus”, wzrosła w ciągu ostatnich 90 dni od kliku na miesiąc do nawet kilkuset dziennie w marcu. Przeważająca cześć tych adresów jest zakładana przez różnego rodzaju organizacje walczące z koronawirusem, ale także nie brakuje wśród nich takich, które chcą wykorzystać zamieszanie […]