Ponad trzy czwarte osób poniżej 40 roku życia wolałoby posiadać bitcoina (BTC) niż złoto w swoim mikście inwestycyjnym, wynika z nowego badania przeprowadzonego przez firmę inwestycyjną deVere Group. To kolejny w ostatnim czasie głos, który pokazuje rosnący potencjał kryptowalut, w tym w szczególności BTC, jako bezpiecznej przystani dla inwestycji w czasach turbulencji na rynku. Ostatnio […]

W tym momencie wszyscy żyją spektakularnymi wzrostami bitcoina (BTC). Jego cena skoczyła w przeciągu ostatniego miesiąca o 38% ustanawiając nowe tegoroczne maksima nad poziomem 37 tysięcy dolarów. W tle zauważalny jest jednak drastyczny spadek popularności jednego z rynków kryptowalutowych, który niegdyś był jego najjaśniejszą gwiazdą. Mowa tutaj o niewymiennych tokenach, czyli NFT, które zgodnie z […]

Binance, największa na świecie giełda kryptowalut oraz wiodący ekosystem Blockchain, powierzyła PR Solutions kompleksową obsługę w obszarze public relations w Polsce. Do zadań PR Solutions należy prowadzenie biura prasowe Binance w Polsce, co obejmuje m.in. przygotowanie, rozpowszechnianie i monitoring oddźwięku medialnego najważniejszych informacji dot. bieżącej działalności Binance oraz treści eksperckich związanych z rynkiem kryptowalut. Do […]

Sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej istotnym narzędziem w działach contact center, zwiększając szybkość i jakość obsługi, a także umożliwiając bardziej spersonalizowane doświadczenia dla klientów. Wirtualni asystenci oparci o AI są także w coraz większym stopniu akceptowani przez pracowników contact center, którzy wręcz zaczęli domagać się ich wdrożenia i cenią je w takim samym stopniu, […]

29 października br. odbyła się Poznaniu kolejna edycja Binance Meetup. Wydarzenie dla lokalnej społeczności tej największej na świecie giełdy kryptowalut odbyło się w Hotelu Andersia i utrzymano je w klimacie Helloween. Pomimo dość luźnej atmosfery, na spotkaniu nie zabrakło także poważnych tematów, a jednym z ciekawszych punktów agendy było podsumowanie działalności Binance w Polsce. Katarzyna […]

Amerykanie są gotowi porzucić markę nawet po jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta, ale jednocześnie równie chętnie stają się powtarzającymi klientami po pozytywnym doświadczeniu – to najważniejsze wnioski z niedawnego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą OnePoll na zlecenie firmy TCN. Te wyniki pokazują dużą zbieżność z postawą polskich konsumentów, którzy w badaniach „Armatis Customer Experience […]