Outsourcing call contact center

Globalna wartość kontraktów realizowanych przez dostawców usług Contact Center w modelu BPO (Business Process Outsourcing) urosła w pierwszej połowie 2021 roku o 47 proc. w porównaniu do pierwszej połowy 2020 roku. To głównie efekt pandemii, która wymusiła na wielu organizacjach przemodelowanie sposobu wspierania i pozyskiwania klientów – wynika z raportu „2021 Provider Lens Contact Center […]

Miniony rok był trudny dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nie tylko doświadczyły one perturbacji związanych z pandemią, ale także znalazły się w jeszcze większym stopniu na celowniku  cyberprzestępców. W efekcie w 2021 roku co czwarta firma MŚP na świecie doświadczyła przynajmniej jednego cyberataku, a skala utraconych korzyści dla każdej z zaatakowanych firm wyniosła ok. 146 […]

Polska – w zależności od przyjętej metodyki liczenia – ma albo najwięcej jednorożców w naszym regionie Europy, albo wciąż jeszcze czeka na swojego pierwszego oficjalnego jednorożca. Pewne jest jednak to, że lista rodzimych startupów z wyceną przekraczającą 1 miliard dolarów w najbliższych latach znacznie się wydłuży, bo Polska ma największy potencjał w regionie do tego, […]

O bezpieczeństwo swoich dzieci w sieci obawia się aż 56% Polaków. Jednocześnie jednak aż 40% rodziców przyznaje, że nie ma zainstalowanego oprogramowania do kontroli rodzicielskiej na telefonach dzieci, aby monitorować w jaki sposób korzystają one z komórki oraz co robią w internecie. Być może wynika to faktu, że większość z Polaków uważa, że ważniejsze niż […]

Aż 10% użytkowników internetu w Polsce nie ma żadnych zabezpieczeń na swoich urządzeniach podłączonych do internetu, bo najczęściej nie wiedzą, co i jak mają zainstalować. Użytkownicy, którzy mają jakieś rozwiązania zabezpieczające, z reguły korzystają z darmowych aplikacji i oprogramowania preinstalowanego przez producentów urządzeń. Polacy w większości oczekują też kompleksowej usługi w zakresie cyberbezpieczeństwa od swojego […]

Allot Ltd. (NASDAQ: ALLT) (TASE: ALLT), wiodący globalny dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie inteligencji sieciowej oraz bezpieczeństwa jako usługi (SECaaS) dla dostawców usług komunikacyjnych (CSPs) i przedsiębiorstw ogłosił dzisiaj, że Play, wiodący operator komórkowy w Polsce z ponad 15 milionami abonentów, uruchomił dla swoich klientów indywidualnych bezkontaktowe i bezklienckie usługi cyberbezpieczeństwa i kontroli zawartości na […]