System Call i Contact Center Genesys Cloud został zintegrowany z popularnym systemem wideokonferencyjnym Zoom, w tym Zoom Phone oraz Zoom Meetings. Dzięki temu użytkownicy Genesys Cloud i Zoom mogą łatwo korzystać z obu tych rozwiązań w jednym wspólnym środowisku. Dodatkowo Genesys poinformował o integracji swojej platformy z Observe.AI, co pozwala na automatyczną analizę rozmów głosowych […]

Omułek zielonowargowy, czyli skorupiak znany również jako nowozelandzka małża zielona (Perna canaliculus), od lat jest wykorzystywany do tworzenia preparatów do leczenia bólu stawów. Jego prozdrowotne właściwości znali już pierwotni mieszkańcy Nowej Zelandii, Maorysi, natomiast pod koniec lat 60-tych minionego wieku naukowo potwierdzono, iż ekstrakt z tych mięczaków pomaga ludziom cierpiącym na artretyzm. Teraz naukowcy z […]

Empik, największa w Polsce sieć oferująca treści kulturalne i rozrywkowe, jak książki, filmy i muzyka, w ostatnich dniach udostępniła Empik Music – cyfrową usługę strumieniowania muzyki. Rzuca w ten sposób wyzwanie takim serwisom, jak Spotify, Tidal czy Apple Music. Partnerem technologicznym projektu był Euvic, jedna z największych polskich firm IT. Co ciekawe, projekt w znacznej […]

Agencja PR Solutions wspiera w obszarze Digital Demand Generation firmę Genesys, jednego z największych na świecie producentów rozwiązań Call i Contact Center. Celem prowadzonych działań jest zwiększenie obecności Genesys w mediach branżowych i biznesowych, tak aby zapewnić firmie lepszą ekspozycję w organicznych wynikach wyszukiwania związanych z rynkiem Call i Contact Center. Ma się to przełożyć […]

System call i contact center Genesys Cloud został udostępniony na platformie AWS Marketplace, co ma ułatwić rozpoczęcie korzystania z tego rozwiązania wszystkim użytkownikom chmury Amazon Web Services (AWS). Genesys, producent systemu, poinformował także o rozszerzeniu partnerstwa z firmą Microsoft. Ma to umożliwić udostępnienie w drugiej połowie br. specjalnej wersji systemu call i contact center Genesys […]

Linuxpl.com, marka należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. Rebranding służy wyraźniejszemu zakomunikowaniu faktu, że marka już od dłuższego czasu nie tylko oferuje wydajne serwery, ale także wyjątkowy poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów. Cyber – to serwery, technologia, wydajność. Folks – to […]