Blisko 80 proc. polskich kancelarii prawnych oczekuje, że ich biznes urośnie w bieżącym roku. Prawnicy na potęgę inwestują także w nowe technologie – już obecnie ze specjalistycznego oprogramowania wspomagającego działania kancelarii korzysta pond dwie trzecie z nich, a plany dotyczące wdrożenia takiego rozwiązania ma co czwarta spośród tych kancelarii, które jeszcze z takiego narzędzia nie […]

Największe firmy Call i Contact Center w Polsce od lat rozwijają w dwucyfrowym tempie, a jednym z największych wyzwań, z jakim się zmagają, jest niewystarczająca liczba pracowników. Dlatego napływ ponad 2 milionów uchodźców z Ukrainy, z których część z pewnością będzie się chciała osiedlić w Polsce, jest dla branży dobrą wiadomością. W szczególności, że jest […]

Karolina Jarocka została zatrudniona jako Engineering Lead w NFQ Technologies, międzynarodowej firmie IT pomagającej globalnym markom w tworzeniu innowacji, która niedawno otworzyła swój polski oddział w Krakowie. Karolina będzie odpowiedzialna za zarządzenie rozwojem NFQ w Polsce, w tym nadzorowanie pracy polskiego zespołu oraz budowanie pozycji firmy w naszym kraju. Karolina to doświadczona menadżer IT, która […]

Wybuch wojny w Ukrainie zwiększył nasze obawy o bezpieczeństwo w internecie. Większy poziom zagrożenia odczuwa aż 60 proc. Polaków, a ponad połowa uważa, że sytuacja w zakresie cyberbezpieczeństwa jeszcze bardziej się pogorszy w nadchodzących miesiącach. Jednocześnie aż 54 proc. Polaków podjęło dodatkowe kroki, aby zminimalizować zagrożenia podczas korzystania z sieci – wynika z badania Coleman […]

Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, otworzył nowy oddział w Gdańsku w budynku biurowym Wave. Firma chce zatrudnić w nowej lokalizacji ponad 250 pracowników w ciągu najbliższych 2-3 lat, którzy będą pracowali w projektach call i contact center dla wiodących marek z całego świata. Armatis już wcześniej był aktywny […]

Globalny rynek ochrony infrastruktury krytycznej do 2025 roku będzie wart 108,6 miliardów dolarów, w porównaniu z 71,8 miliardami dolarów w 2019 roku. Znaczna część tych wydatków idzie na zapewnienie cyberbezpieczeństwa, ale równie szybko rosną także inwestycje w zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego przy pomocy zaawansowanych rozwiązań wideo opartych o sztuczną inteligencję (SI). Integracja tych dwóch obszarów jest […]