Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie […]

86% liderów firm przewiduje, że w działach obsługi klienta coraz większą rolę zacznie odgrywać predykcyjna personalizacja, której celem jest przewidywanie oczekiwań i preferencji klientów. Będzie to możliwe za sprawą coraz lepszych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI), które będą analizowały wcześniejsze zachowania klientów i na tej podstawie generowały rekomendacje dalszych działań. Jednocześnie aż 89% liderów […]

Najnowszy raport „2024 US Customer Experience Index (CX Index)” autorstwa firmy Forrester przynosi niepokojące sygnały dla amerykańskich marek. Według raportu, jakość obsługi klienta osiągnęła w USA najniższy poziom w historii, a 2024 jest według Amerykanów już trzecim rokiem z rzędu, w którym ich doświadczenia konsumenckie ulegają pogorszeniu. Okazuje się, że skuteczne wdrożenie strategii stawiającej klienta […]

Binance, wiodący ekosystem blockchain stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu, powołał Łukasza Pierwienisa na stanowisko Dyrektora Generalnego Binance Poland. Ten ruch podkreśla zaangażowanie Binance w umacnianie swojej obecności w Polsce, a także dążenie do pełnej zgodności z regulacjami. Łukasz Pierwienis ma bogate doświadczenie w dziedzinie regulacji finansowych i zgodności z przepisami, […]

W 2024 roku liczba posiadaczy kryptowalut na świecie sięgnęła 562 milionów, co stanowi około 6,8% globalnej populacji. To imponujący wzrost o 34% w porównaniu do 2023 roku. Użytkownicy cyfrowych aktywów to zróżnicowana grupa, ale dominują osoby w wieku 25-34 lata (34%), którzy mają wyższe wykształcenie. Najwięcej posiadaczy kryptowalut jest w Azji i Ameryce Północnej, podczas […]

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów. Nadmiar komunikacji marketingowej, […]