PR produktowy

Nasze usługi w obszarze PR produktowy obejmują:

  • audyt i analiza wizerunku produktu klienta i oferty konkurencji,

  • opracowywanie strategii komunikacji,

  • opracowywanie kompleksowych programów działań public relations wprowadzających produkt na rynek bądź też odświeżających jego wizerunek, a także pomoc przy ich realizacji,

  • relacje z mediami (w tym testy produktów),

  • PR online (w tym działania w social media i marketing szeptany),

  • działania edukacyjne (webinaria, artykuły edukacyjne w mediach, współpraca z liderami opinii publicznej / ekspertami branżowymi),

  • opracowywanie i tworzenie materiałów wspomagających wizerunek lub sprzedaż (ulotki, foldery, materiały wideo)

  • „szyte na miarę” niestandardowe działania PR.

Mamy w swoim portfolio ok. 50 różnego rodzaju produktowych kampanii PR, które wspierały pojawienie się na rynku bądź też repozycjonowanie na nim wielu marek z różnych branż. Skorzystaj z naszego doświadczenia i daj swojej marce szansę na sukces!