Pozyskiwanie leadów na LinkedIn to zadanie, które zostało przed Tobą postawione? Spokojnie, to nic trudnego 😊. Skorzystaj z projektu doradczego, który pomoże Ci we wdrożeniu kompleksowego programu generowania leadów na LinkedIn.
Unikatową cechą naszej oferty jest to, że skupia się ona na praktyce – w ciągu 3 miesięcy opracujemy założenia działań i rozpoczniemy ich realizację. Ty oraz/lub podlegająca Ci osoba od social mediów będziecie uczestniczyli we wszystkich pracach, tak abyście mogli pozyskać wiedzę, co i jak należy robić, aby skutecznie pozyskiwać leady na LinkedIn. Dzięki temu, po zakończeniu projektu, będziecie w stanie płynnie przejąć od nas obowiązki i samodzielnie realizować wszystkie działania w oparciu o najlepsze praktyki.
Realizowane przez nas programy skupiają się na poniżej opisanych obszarach.
Na bieżąco aktualizowany ciekawymi treściami profil to fundament pozyskiwania leadów na LinkedIn.
W pierwszym kroku zawsze określamy główny przekaz, jaki ma zostać skojarzony z obsługiwanym profilem na LinkedIn, a następnie implementujemy przyjęte założenia na profilu.
Potem określamy harmonogram działań ma profilu, w tym liczbę i rodzaj komunikatów do publikacji.
W ramach projektu doradczego rozpoczynamy także realizację działań, tak żebyś miał dużo przykładów, jak mogą wyglądać wybrane rodzaje komunikatów publikowanych na LinkedIn.
W ramach wsparcia, jeśli to konieczne, pomożemy Ci także w opracowaniu materiałów od strony graficznej i video.
Pozyskiwanie leadów na LinkedIn nie jest możliwe bez wyjścia poza własny profil i zaistnienia w miejscach i sytuacjach, które są powiązane z obszarem Twojej działalności.
Obejmuje to wykorzystanie hashtagów, działania w grupach tematycznych, komentowanie cudzych postów oraz reklamę.
W ramach projektu doradczego powiemy Ci, jak zintegrować działania na profilu firmowym i profilach Twoich pracowników.
Określimy też liczbę i miejsce publikacji komunikatów poza Twoim profilem.
Ustalimy proces autoryzowania wpisów i komentarzy.
Zdefiniujemy budżet na promocję wybranych postów przy użyciu narzędzi reklamowych na LinkedIn.
Pokażemy Ci także jak nieinwazyjnie prowadzić takie działania, a potem płynnie przekażemy te obowiązki wskazanej przez Ciebie osobie.
Wszystkie powyższe działania to swego rodzaju przygotowanie gruntu pod bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Nie będzie on jednak skuteczny, jeśli nie odbędzie się w odpowiednim czasie i sytuacji.
Wyjaśnimy Ci, jak należy ów czas i miejsce wybrać – integrując działania sprzedażowe na LinkedIn z działaniami marketingowymi prowadzonymi w innych kanałach sprzedaży (np. udział w eventach, Twoja witryna www).
Pokażemy także, jak wykorzystać doświadczenie zawodowe i sieć kontaktów – Twoją oraz pracowników całej Twojej firmy – aby generować leady sprzedażowe.
Pomożemy Ci także pokategoryzować Twoje kontakty oraz wyjaśnimy jak śledzić ich aktywność, abyś mógł zainicjować kontakt w najbardziej odpowiedniej sytuacji.
Dostarczymy szablony wiadomości do inicjowania kontaktu w najbardziej powtarzalnych sytuacjach.
Podpowiemy z jakich narzędzi warto dodatkowo skorzystać, aby zwiększyć szanse na leady sprzedażowe.
Tworzone przez nas programy działań wspierających generowanie leadów na LinkedIn dotyczą zarówno profili firmowych, jak i personalnych. Mają one mierzalne cele i bazują na ścisłej integracji z działaniami marketingowymi prowadzonymi w innych kanałach marketingowych.
Dzięki takiemu podejściu, możesz osiągnąć efekt synergii z innymi swoimi aktywnościami w obszarze marketingu, a przez to pozyskiwać leady na LinkedIn skutecznie i efektywnie kosztowo.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuje się z nami teraz.