AI Public Relations (PR)

W PR Solutions doskonale zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli, jaką odgrywa public relations w obecnej przełomowej chwili dla branży sztucznej inteligencji (AI). W obliczu dynamicznego rozwoju tego sektora, umiejętne wykorzystanie strategii PR staje się niezbędne dla firm działających w obszarze sztucznej inteligencji.

Nasze doświadczenie w obszarze działa Public Relations związanych z AI pozwala nam skutecznie dostosować strategie komunikacyjne do unikalnych potrzeb i wyzwań branży. Zrozumienie specyfiki sztucznej inteligencji, wsparte solidnymi relacjami z mediami i innymi kanałami komunikacji, umożliwia nam kreowanie pozytywnego wizerunku dla naszych klientów.

Zobacz poniżej przykładowe publikacje dot. tematyki AI, które stworzyliśmy dla naszych klientów i które odbiły się szerokim echem w mediach.

AI Public Relations (PR) – przykładowe publikacje:

GenAI już w 1/6 Call Center na świecie

Już co szóste Call i Contact Center na świecie wdrożyło rozwiązania GenAI, a ich wpływ na wydajność pracy, satysfakcję klientów i pracowników jest coraz większy. Przekłada się to w bardzo znaczący sposób na szybkie budowanie przewagi konkurencyjnej, co może doprowadzić do sytuacji, że centra, które zainteresują się rozwiązaniami opartymi o GenAI z opóźnieniem, po prosu […]

Czytaj więcej

Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]

Czytaj więcej

Armatis wdraża generatywną AI, aby wspomóc pracę agentów

Armatis, wiodący outsourcer usług związanych z obsługą klienta i sprzedaży, wdrożył system generatywnej AI wspomagający pracę agentów pracujących w contact center dla jednego z klientów firmy – globalnej firmy z branży transportu lotniczego. W planach na 2024 roku jest wdrożenie podobnych systemów dla wszystkich innych klientów Armatis, wykorzystanie AI do kontroli jakości rozmów, a także […]

Czytaj więcej

Połączenie sztucznej inteligencji i Web3 to przyszłość. Co może zaoferować nam blockchain AI?

Wartość rynku blockchain wykorzystującego sztuczną inteligencję (blockchain AI) ma już wkrótce wzrosnąć do ponad 14 miliardów złotych. Eksperci dostrzegają ogromny potencjał zarówno w połączeniu dynamicznie rozwijającego się sektora AI oraz przebijającej się do mainstreamu branży Web3, która bazuje na technologii łańcucha bloków. Jakie jednak mogą być realne zastosowania blockchaina w połączeniu ze sztuczną inteligencją? Jak […]

Czytaj więcej

Obsługa klienta i sztuczna inteligencja: sojusz z przyszłością?

Sztuczna inteligencja staje się coraz bardziej istotnym narzędziem w działach contact center, zwiększając szybkość i jakość obsługi, a także umożliwiając bardziej spersonalizowane doświadczenia dla klientów. Wirtualni asystenci oparci o AI są także w coraz większym stopniu akceptowani przez pracowników contact center, którzy wręcz zaczęli domagać się ich wdrożenia i cenią je w takim samym stopniu, […]

Czytaj więcej