Prawie 2/3 Polaków deklaruje, że podczas kontaktu z działem obsługi klienta zetknęło się z opartym o sztuczną inteligencję chatbotem lub botem głosowym. Takiej formie obsługi częściej towarzyszą negatywne (42,6%) niż pozytywne (17,1%) emocje. Niemal 3/4 Polaków zadeklarowało także, że wolałaby zaczekać w kolejce na obsługę przez człowieka niż zostać natychmiast obsłużonym przez bota – wynika […]

W 2022 roku 47 europejskich firm po raz pierwszy osiągnęło wartość rynkową przekraczającą 1 miliard dolarów, w porównaniu do 69 w roku poprzednim – wynika z najnowszych danych firmy badawczej Sifted. Choć jest to wciąż ponad trzy razy więcej niż w 2020 roku, to teraz jest dobry moment, aby przeanalizować swoje stare praktyki i wartość, […]

Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy w firmie Armatis Polska, która jest jednym z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, został wyróżniony tytułem „Tygrysa Biznesu” w corocznym raporcie organizacji Pro Progressio. Statuetka „Tygrysa Biznesu” zostaje przyznana wybitnym osobom z Polski i ze świata, które przez swoją działalność znacząco wpływają na rozwój sektora Nowoczesnych Usług […]

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z […]

Wiele amerykańskich i zachodnioeuropejskich firm technologicznych interesuje się polskim rynkiem IT, ale ma trudności z rekrutacją na nim z powodu jego nieznajomości i dużej konkurencji. Ta sytuacja zwiększa zapotrzebowanie na usługi rekruterów IT, którzy od niedawna mogą współpracować z globalnymi firmami technologicznymi na Huntly.ai, platformie dla rekruterów oferującej 17,5 tys. PLN lub 4 tys. USD […]

Przyjęty w zeszłym tygodniu przez rząd projekt ustawy regulującej warunki i zasady wykonywania 17 zawodów medycznych wywołał gwałtowny protest środowiska logopedów.  Zwracają oni uwagę, że zawód logopedy powinien być uregulowany odrębną ustawą, bo w służbie zdrowia pracuje jedynie ok. 15 proc. logopedów w Polsce. Tymczasem skutki projektowanych regulacji prawnych będą dotyczyć wszystkich logopedów, z których […]