PR Solutions - Public Relations Kraków

Brinet Sp. z o.o. – wyłączny dystrybutor produktów DrayTek w Polsce, wiodącego na świecie producenta urządzeń sieciowych – powierzył obsługę w zakresie public relations agencji PR Solutions.

Obie firmy współpracowały już ze sobą w przeszłości. W 2007 roku PR Solutions była odpowiedzialna za przeprowadzenie kampanii PR wprowadzającej DrayTeka do Polski. Teraz firmy zdecydowały się na odnowienie współpracy. Jej zakres to kompleksowa obsługa w zakresie relacji z mediami, a także doradztwo przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacji.

Planowane działania mają dotyczyć przede wszystkim wsparcia dla marki DrayTek na polskim rynku. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

DrayTek Corporation (www.draytek.com) to wiodący na świecie producent urządzeń sieciowych, które są adresowane do wymagających użytkowników prywatnych, a także do małego i średniego biznesu. Oferowane obecnie rozwiązania firmy DrayTek – począwszy od zaawansowanych mechanizmów firewall i systemów zarządzania pasmem, przez wszechstronne usługi VPN i routery triple play, aż po przyszłościowe rozwiązania bezprzewodowe – doskonale wpisują się w trendy rynkowe wychodząc naprzeciw, a nawet wyprzedzając oczekiwania klientów. W Polsce wyłącznym dystrybutorem produktów firmy DrayTek jest Brinet Sp. z o.o. (www.draytek.pl; www.brinet.pl).

Bitcoin (BTC) w pierwszym półroczu 2024 zwiększył swoją wartość o 50%, deklasując tym samym wszystkie tradycyjne instrumenty finansowe. Nadal wypada jednak blado na tle najsilniejszej gałęzi rynku kryptowalutowego, która w tym samym okresie urosła o niebagatelne 2400%! Mowa tutaj o „memecoinach”, czyli tokenach-memach, powstających z jednej strony dla żartu, a z drugiej w poszukiwaniu jak […]

Nowe badanie IDC i SAP ujawnia niepokojącą rozbieżność: aż 86% sklepów detalicznych na świecie uważa, że oferuje doświadczenia konsumenckie i obsługę klienta na poziomie co najmniej równym konkurentom, podczas gdy dane partnera badania, Customer Gauge, wskazują na średni wskaźnik Net Promoter Score (NPS; pokazujący zadowolenie klientów) w branży na poziomie zaledwie 41, znacznie poniżej średniej […]

Już co szóste Call i Contact Center na świecie wdrożyło rozwiązania GenAI, a ich wpływ na wydajność pracy, satysfakcję klientów i pracowników jest coraz większy. Przekłada się to w bardzo znaczący sposób na szybkie budowanie przewagi konkurencyjnej, co może doprowadzić do sytuacji, że centra, które zainteresują się rozwiązaniami opartymi o GenAI z opóźnieniem, po prosu […]

Cristiano Ronaldo i Binance zaprezentowali najnowszą kolekcję NFT „Forever Worldwide: The Road to Saudi Arabia”, która została stworzona z pomocą uznanych artystów ze wszystkich ważnych miejsc w karierze piłkarza. Kolekcja prezentuje drogę życiową Ronaldo – od skromnych początków na Maderze aż po stanie się światową ikoną futbolu. Jednocześnie zapewnia ona fanom innowacyjne doświadczenia i możliwość […]

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]

Globalny rynek Call i Contact Center osiągnie wartość 495 miliarda dolarów do 2030 roku, rosnąc co roku o 5,8%. Za 6 lat blisko 75% tego rynku będą stanowiły wewnętrzne centra obsługi klienta, zaś pozostała część przypadnie firmom zewnętrznym świadczącym usługi w obszarze outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Kluczową strategią rozwoju dla całej branży będzie cyfryzacja […]