Rozważasz ekspansję na rynki zagraniczne? Nieodzownym warunkiem powodzenia takich planów jest zbudowanie silnej i rozpoznawalnej marki w każdym kraju i regionie, w którym przyjdzie Ci działać. Doskonałym narzędziem do tego jest Public Relations (PR). Stosowanie PR wymaga jednak dobrej znajomości lokalnego rynku, jednak od teraz to już nie jest problemem, bo szybki wgląd w realia PR w różnych krajach umożliwi Ci e-book – „Building a global PR campaign”. Został on przygotowany przez agencję Red Lorry Yellow Lorry (RLYL), pełniącą wiodąca rolę w sieci Convoy, do której należy także i PR Solutions.

Publikacja jest zbiorem artykułów opracowanych przez konsultantów agencji PR, które są zrzeszone w sieci Convoy – w tym m.in. z regionu DACH, Rosji, Chin, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Każdy z tych artykułów wyjaśnia specyfikę prowadzenia działań PR w danym kraju i / lub regionie, co obejmuje omówienie największych wyzwań z relacjach z dziennikarzami, popularność platform społecznościowych czy potrzeby szefów działów IT.

W e-booku znajdziesz odpowiedzi na m.in. następujące pytania:

  • Jakie platformy społecznościowe są wykorzystywane przez firmy B2B w różnych krajach?
  • Czy warto sięgać po PR w krajach, w których jeszcze nasza firma nie ma żadnych klientów
  • Na czym zależy CTO/ CIO w firmach B2B w różnych krajach?

Zainteresowany? Bezpłatny egzemplarz e-booka „Building a global PR campaign” czeka na Ciebie pod tym adresem: http://bit.ly/30RM6oU.