Agencja PR Solutions była odpowiedzialna za komunikację planów LivePerson dotyczących otwarcia nowego hubu technologicznego w Europie, którego centralną częścią ma być centrum badawczo-rozwojowe w Polsce.
W ramach projektu PR Solutions opracowała informację prasową dot. planów LivePerson, a także rozpowszechniła ją w mediach biznesowych, IT oraz HR. Agencja zapewniła także usługę monitoringu mediów oraz obsługę zapytań prasowych.
Projekt został zrealizowany na zlecenie firmy Alcor, która jest partnerem LivePerson w obszarze rekrutacji.
LivePerson (NASDAQ: LPSN) jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań Customer Engagement opartych o sztuczną inteligencję. Umożliwiają one obsługę klientów tworząc doświadczenia, które trudno odróżnić od kontaktu z człowiekiem. Do klientów firmy należą takie marki, jak m.in. HSBC, Virgin Media i GM Financial, które dzięki rozwiązaniom LivePerson rozmawiają w sposób całkowicie spersonalizowany z milionami klientów. Platforma LivePerson Conversational Cloud obsługuje prawie miliard interakcji konwersacyjnych każdego miesiąc, dostarczając bogaty zestaw danych do budowania połączeń, co umożliwia zmniejszenie kosztów, zwiększenie przychodów i pełną naturalność obsługi. W 2022 roku LivePerson została uznana przez magazyn „Fast Company” za najbardziej innowacyjną firmę zajmującą się sztuczną inteligencją na świecie.
Dodatkowe informacje o LivePerson, a także możliwość porozmawiania ze sztuczną inteligencją konwersacyjną firmy można znaleźć na stronie: www.liveperson.com.