Rozwiązania firmy Phybridge, które umożliwiają łatwe wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury telefonicznej w budynkach – są już dostępne w Polsce. Producent oferuje je za pośrednictwem firmy Acnet, która została wyłącznym dystrybutorem Phybridge w Polsce.

Oferta Phybridge to przełączniki, które dostarczają Ethernet i zasilanie (PoE) na jednej parze miedzianej przewodu telefonicznego, z czterokrotnie większym zasięgiem niż tradycyjne przełączniki. Dzięki urządzeniom Phybridge można wykorzystać istniejącą w budynkach infrastrukturę telefoniczną do stworzenia niezawodnej, oddzielnej sieci dla komunikacji głosowej i przesyłu danych. Z tego powodu przełączniki Phybridge idealnie nadają się do wdrożeń systemów telefonii IP, Unified Communication, call/contact center, jak również rozwiązań z zakresu monitoringu IP.

„Zastosowanie rozwiązań Phybridge przy wdrażaniu systemów telefonii IP czy monitoringu IP znacznie redukuje koszt takiego wdrożenia oraz skraca jego czas. Wykorzystując istniejącą infrastrukturę, bazującą na tradycyjnej jednoparowej architekturze, przełączniki Phybridge pozwalają na łatwe podłączenie urządzeń IP wraz ze zdalnym zasilaniem PoE. W ten sposób zostaje wyeliminowanych wiele ograniczeń technicznych istniejącej infrastruktury sieciowej oraz radykalnie zmniejsza się koszt podłączenia pojedynczego użytkownika” – tłumaczy Jacek Smolarz, wiceprezes Acnet Sp. z o.o.

„Oferując skalowalne rozwiązania Phybridge, które są łatwe w instalacji i obsłudze, Acnet może pomóc organizacjom dowolnej wielkości w szybkiej migracji do telefonii IP. Partnerstwo Phybridge i Acnet w Polsce ułatwi resellerom i organizacjom tworzenie niezawodnych sieci konwergentnych, umożliwiających przesyłanie głosu i danych” – mówi Viv Singh, wiceprezes dla EMEA w Phybridge.

Przedstawiciel Phybridge dodaje też, że branża telekomunikacyjna przez wiele lat szukała łatwiejszego i tańszego sposobu na migrację klientów do rozwiązań opartych o protokół IP. Phybrigde znalazł na to unikatowe rozwiązanie, które do tej pory zostało pomyślnie wdrożone w wielu organizacjach w Europie i Ameryce Północnej z takich segmentów rynku, jak: edukacja, opieka zdrowotna, turystyka, instytucje rządowe i samorządowe, biznes. Produkty Phybridge są także chętnie wykorzystywane i rekomendowane przez wielu dostawców telefonii IP na świecie, jak Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom.

Rozwiązania Phybridge idealnie wpisują się w portfolio produktów VoIP dostarczanych przez Acnet. Dla bliższego przedstawienia rozwiązania integratorom, osobom związanym z wdrożeniami telefonii IP, Unified Communication czy monitoringu IP, Acnet i Phybridge przygotowują seminaria produktowe. Odbędą się one w Krakowie (10/06/2014), Warszawie (11/06/2014) i Gdańsku (12/06/2014). Rejestracja na te seminaria odbywa się na stronie www.acnet.com.pl.

Dodatkowe informacje
Phybridge to kanadyjska firma, która oferuje rozwiązania ułatwiające wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP. Z rozwiązań Phybridge korzysta około 150 tys. abonentów na świecie. Produkty firmy były wielokrotnie nagradzane za innowacyjność przez takie organizacje, jak m.in. Gartner, CRN, Avaya, TMC. Są one także rekomendowane i certyfikowane przez takich dostawców telefonii IP na świecie, jak: Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom. Dodatkowe informacje: http://www.phybridge.com.

Acnet to wiodący na polskim rynku dostawca wysokiej jakości rozwiązań dostępowych dla operatorów telekomunikacyjnych i integratorów. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań głosowych w zakresie technologii VoIP, systemów dostępowych w oparciu o infrastrukturę miedzianą (xDSL) i światłowodową (PON) oraz rozwiązań optycznych CATV dla telewizji kablowych. Współpracuje z takimi producentami, jak Phybridge, Yealink, Adtran, Albis Technologies, Alphion, AudioCodes, Coiler, GW Delight, MRV Communications, Schmid Telecom, Tainet, Televes. Acnet świadczy także usługi instalacyjne i serwisowe dla rynku telekomunikacyjnego. Firma działa od 1997 roku. Dodatkowe informacje: http://www.acnet.com.pl.

B2B Tech - PR i marketing w czasach postpandemicznych

Firmy działające na rynku B2B Tech powinny jak najszybciej uświadomić sobie, że PR i marketing w czasach postpandemicznych będzie wymagał znaczących zmian. Pandemia wywołała olbrzymie zmiany w naszym życiu, w tym wymusiła pracę zdalną, co z kolei wiąże się z ograniczeniem spotkań twarzą w twarz. Z tego powodu wszelkie działania promocyjne, w tym pozyskiwanie nowych […]

PR Solutions wspiera projektowo SLV

Agencja PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze media relations dla SLV, wiodącego niemieckiego dostawcy produktów i rozwiązań oświetleniowych. W ramach projektu PR Solutions odpowiadała za nagłośnieniu w mediach branżowych i biznesowych przejęcia od poprzednich udziałowców firmy Spotline przez SLV. Po przejęciu Spotline zostanie przekształcony w spółkę zależną SLV, która będzie mogła bezpośrednio odpowiadać na wymagania […]

SLV, wiodący niemiecki dostawca produktów i rozwiązań oświetleniowych, przejął polską firmę Spotline od jej poprzednich udziałowców. Polska jest dla SLV kluczowym rynkiem w strategii ekspansji w tej części Europy, a przejęcie Spotline pozwoli przekształcić tego zaufanego partnera SLV w spółkę zależną, która będzie mogła bezpośrednio odpowiadać na wymagania międzynarodowych klientów SLV. Po przejęciu nazwa i […]

Program dla prawników Amberlo ma nowych inwestorów

Amberlo, litewski startup oferujący oparte o chmurę oprogramowania dla prawników, pozyskał inwestycję w wysokości 1 miliona euro na rozwój działalności w Polsce i UE. Wiodącym inwestorem jest fundusz Iron Wolf Capital z Litwy, wspierany przez Next Road Ventures i Corvus Ventures z Polski, 70 Ventures z Litwy, a także kilku prywatnych inwestorów. Pozyskane środki mają […]

Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa z różnych krajów coraz powszechniej wzywają do uznania firm prawniczych za dostawców usług kluczowych dla zapewnienia bezpieczeństwa narodowego. Apele te pojawiły się po ujawnieniu dramatycznego wzrostu cyberataków na kancelarie prawne w 2020 roku. Wedle danych już każda większa kancelaria prawna na świecie zetknęła się z próbą ataku ze strony cyberprzestępców. Skalę zagrożenia […]

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników. Genesys zdobył największe uznanie w oczach Gartnera ze względu na kompletność i spójność wizji swojego rozwiązania […]