Rozwiązania firmy Phybridge, które umożliwiają łatwe wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury telefonicznej w budynkach – są już dostępne w Polsce. Producent oferuje je za pośrednictwem firmy Acnet, która została wyłącznym dystrybutorem Phybridge w Polsce.

Oferta Phybridge to przełączniki, które dostarczają Ethernet i zasilanie (PoE) na jednej parze miedzianej przewodu telefonicznego, z czterokrotnie większym zasięgiem niż tradycyjne przełączniki. Dzięki urządzeniom Phybridge można wykorzystać istniejącą w budynkach infrastrukturę telefoniczną do stworzenia niezawodnej, oddzielnej sieci dla komunikacji głosowej i przesyłu danych. Z tego powodu przełączniki Phybridge idealnie nadają się do wdrożeń systemów telefonii IP, Unified Communication, call/contact center, jak również rozwiązań z zakresu monitoringu IP.

„Zastosowanie rozwiązań Phybridge przy wdrażaniu systemów telefonii IP czy monitoringu IP znacznie redukuje koszt takiego wdrożenia oraz skraca jego czas. Wykorzystując istniejącą infrastrukturę, bazującą na tradycyjnej jednoparowej architekturze, przełączniki Phybridge pozwalają na łatwe podłączenie urządzeń IP wraz ze zdalnym zasilaniem PoE. W ten sposób zostaje wyeliminowanych wiele ograniczeń technicznych istniejącej infrastruktury sieciowej oraz radykalnie zmniejsza się koszt podłączenia pojedynczego użytkownika” – tłumaczy Jacek Smolarz, wiceprezes Acnet Sp. z o.o.

„Oferując skalowalne rozwiązania Phybridge, które są łatwe w instalacji i obsłudze, Acnet może pomóc organizacjom dowolnej wielkości w szybkiej migracji do telefonii IP. Partnerstwo Phybridge i Acnet w Polsce ułatwi resellerom i organizacjom tworzenie niezawodnych sieci konwergentnych, umożliwiających przesyłanie głosu i danych” – mówi Viv Singh, wiceprezes dla EMEA w Phybridge.

Przedstawiciel Phybridge dodaje też, że branża telekomunikacyjna przez wiele lat szukała łatwiejszego i tańszego sposobu na migrację klientów do rozwiązań opartych o protokół IP. Phybrigde znalazł na to unikatowe rozwiązanie, które do tej pory zostało pomyślnie wdrożone w wielu organizacjach w Europie i Ameryce Północnej z takich segmentów rynku, jak: edukacja, opieka zdrowotna, turystyka, instytucje rządowe i samorządowe, biznes. Produkty Phybridge są także chętnie wykorzystywane i rekomendowane przez wielu dostawców telefonii IP na świecie, jak Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom.

Rozwiązania Phybridge idealnie wpisują się w portfolio produktów VoIP dostarczanych przez Acnet. Dla bliższego przedstawienia rozwiązania integratorom, osobom związanym z wdrożeniami telefonii IP, Unified Communication czy monitoringu IP, Acnet i Phybridge przygotowują seminaria produktowe. Odbędą się one w Krakowie (10/06/2014), Warszawie (11/06/2014) i Gdańsku (12/06/2014). Rejestracja na te seminaria odbywa się na stronie www.acnet.com.pl.

Dodatkowe informacje
Phybridge to kanadyjska firma, która oferuje rozwiązania ułatwiające wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP. Z rozwiązań Phybridge korzysta około 150 tys. abonentów na świecie. Produkty firmy były wielokrotnie nagradzane za innowacyjność przez takie organizacje, jak m.in. Gartner, CRN, Avaya, TMC. Są one także rekomendowane i certyfikowane przez takich dostawców telefonii IP na świecie, jak: Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom. Dodatkowe informacje: http://www.phybridge.com.

Acnet to wiodący na polskim rynku dostawca wysokiej jakości rozwiązań dostępowych dla operatorów telekomunikacyjnych i integratorów. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań głosowych w zakresie technologii VoIP, systemów dostępowych w oparciu o infrastrukturę miedzianą (xDSL) i światłowodową (PON) oraz rozwiązań optycznych CATV dla telewizji kablowych. Współpracuje z takimi producentami, jak Phybridge, Yealink, Adtran, Albis Technologies, Alphion, AudioCodes, Coiler, GW Delight, MRV Communications, Schmid Telecom, Tainet, Televes. Acnet świadczy także usługi instalacyjne i serwisowe dla rynku telekomunikacyjnego. Firma działa od 1997 roku. Dodatkowe informacje: http://www.acnet.com.pl.

Cristiano Ronaldo i Binance zaprezentowali najnowszą kolekcję NFT „Forever Worldwide: The Road to Saudi Arabia”, która została stworzona z pomocą uznanych artystów ze wszystkich ważnych miejsc w karierze piłkarza. Kolekcja prezentuje drogę życiową Ronaldo – od skromnych początków na Maderze aż po stanie się światową ikoną futbolu. Jednocześnie zapewnia ona fanom innowacyjne doświadczenia i możliwość […]

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]

Globalny rynek Call i Contact Center osiągnie wartość 495 miliarda dolarów do 2030 roku, rosnąc co roku o 5,8%. Za 6 lat blisko 75% tego rynku będą stanowiły wewnętrzne centra obsługi klienta, zaś pozostała część przypadnie firmom zewnętrznym świadczącym usługi w obszarze outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Kluczową strategią rozwoju dla całej branży będzie cyfryzacja […]

W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w tym temacie […]

Obsługa klienta w branży podróże i turystyka należy do najgorzej ocenianych pośród wszystkich sektorów gospodarki w Polsce. Według najnowszych badań Armatis Customer Experience Index, zadowolenie z obsługi deklaruje tu jedynie 54% badanych, gdzie standardem dla innych branż jest poziom 70% i więcej zadowolonych klientów. Według Armatis wyjaśnienie tej sytuacji kryje się w gwałtownych zmianach, jakie […]

Binance, wiodący ekosystem blockchainowy stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu transakcji, zaprezentował swoje luksusowe perfumy o nazwie CRYPTO. Zostały one stworzone w ramach kampanii reklamowej, która powstała z inicjatywy kobiet-liderek marketingu w Binance. Celem kampanii, startującej w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet, jest przyciągniecie do świata kryptowalut większej liczby kobiet i promowanie […]