Rozwiązania firmy Phybridge, które umożliwiają łatwe wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury telefonicznej w budynkach – są już dostępne w Polsce. Producent oferuje je za pośrednictwem firmy Acnet, która została wyłącznym dystrybutorem Phybridge w Polsce.

Oferta Phybridge to przełączniki, które dostarczają Ethernet i zasilanie (PoE) na jednej parze miedzianej przewodu telefonicznego, z czterokrotnie większym zasięgiem niż tradycyjne przełączniki. Dzięki urządzeniom Phybridge można wykorzystać istniejącą w budynkach infrastrukturę telefoniczną do stworzenia niezawodnej, oddzielnej sieci dla komunikacji głosowej i przesyłu danych. Z tego powodu przełączniki Phybridge idealnie nadają się do wdrożeń systemów telefonii IP, Unified Communication, call/contact center, jak również rozwiązań z zakresu monitoringu IP.

„Zastosowanie rozwiązań Phybridge przy wdrażaniu systemów telefonii IP czy monitoringu IP znacznie redukuje koszt takiego wdrożenia oraz skraca jego czas. Wykorzystując istniejącą infrastrukturę, bazującą na tradycyjnej jednoparowej architekturze, przełączniki Phybridge pozwalają na łatwe podłączenie urządzeń IP wraz ze zdalnym zasilaniem PoE. W ten sposób zostaje wyeliminowanych wiele ograniczeń technicznych istniejącej infrastruktury sieciowej oraz radykalnie zmniejsza się koszt podłączenia pojedynczego użytkownika” – tłumaczy Jacek Smolarz, wiceprezes Acnet Sp. z o.o.

„Oferując skalowalne rozwiązania Phybridge, które są łatwe w instalacji i obsłudze, Acnet może pomóc organizacjom dowolnej wielkości w szybkiej migracji do telefonii IP. Partnerstwo Phybridge i Acnet w Polsce ułatwi resellerom i organizacjom tworzenie niezawodnych sieci konwergentnych, umożliwiających przesyłanie głosu i danych” – mówi Viv Singh, wiceprezes dla EMEA w Phybridge.

Przedstawiciel Phybridge dodaje też, że branża telekomunikacyjna przez wiele lat szukała łatwiejszego i tańszego sposobu na migrację klientów do rozwiązań opartych o protokół IP. Phybrigde znalazł na to unikatowe rozwiązanie, które do tej pory zostało pomyślnie wdrożone w wielu organizacjach w Europie i Ameryce Północnej z takich segmentów rynku, jak: edukacja, opieka zdrowotna, turystyka, instytucje rządowe i samorządowe, biznes. Produkty Phybridge są także chętnie wykorzystywane i rekomendowane przez wielu dostawców telefonii IP na świecie, jak Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom.

Rozwiązania Phybridge idealnie wpisują się w portfolio produktów VoIP dostarczanych przez Acnet. Dla bliższego przedstawienia rozwiązania integratorom, osobom związanym z wdrożeniami telefonii IP, Unified Communication czy monitoringu IP, Acnet i Phybridge przygotowują seminaria produktowe. Odbędą się one w Krakowie (10/06/2014), Warszawie (11/06/2014) i Gdańsku (12/06/2014). Rejestracja na te seminaria odbywa się na stronie www.acnet.com.pl.

Dodatkowe informacje
Phybridge to kanadyjska firma, która oferuje rozwiązania ułatwiające wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP. Z rozwiązań Phybridge korzysta około 150 tys. abonentów na świecie. Produkty firmy były wielokrotnie nagradzane za innowacyjność przez takie organizacje, jak m.in. Gartner, CRN, Avaya, TMC. Są one także rekomendowane i certyfikowane przez takich dostawców telefonii IP na świecie, jak: Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom. Dodatkowe informacje: http://www.phybridge.com.

Acnet to wiodący na polskim rynku dostawca wysokiej jakości rozwiązań dostępowych dla operatorów telekomunikacyjnych i integratorów. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań głosowych w zakresie technologii VoIP, systemów dostępowych w oparciu o infrastrukturę miedzianą (xDSL) i światłowodową (PON) oraz rozwiązań optycznych CATV dla telewizji kablowych. Współpracuje z takimi producentami, jak Phybridge, Yealink, Adtran, Albis Technologies, Alphion, AudioCodes, Coiler, GW Delight, MRV Communications, Schmid Telecom, Tainet, Televes. Acnet świadczy także usługi instalacyjne i serwisowe dla rynku telekomunikacyjnego. Firma działa od 1997 roku. Dodatkowe informacje: http://www.acnet.com.pl.

Armatis Polska, wiodący outsourcer obsługi klienta i sprzedaży w Europie, przejął dział obsługi klienta polskiej Grupy eSky w Bułgarii. Jest to wynikiem decyzji eSky o zmianie modelu zarządzania i powierzeniu obsługi klientów z tego kraju zaufanemu partnerowi, jakim jest Armatis. Transakcja umożliwi eSky skupienie się na podstawowej działalności przy jednoczesnym zachowaniu obsługi klienta w regionie […]

86% liderów firm przewiduje, że w działach obsługi klienta coraz większą rolę zacznie odgrywać predykcyjna personalizacja, której celem jest przewidywanie oczekiwań i preferencji klientów. Będzie to możliwe za sprawą coraz lepszych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI), które będą analizowały wcześniejsze zachowania klientów i na tej podstawie generowały rekomendacje dalszych działań. Jednocześnie aż 89% liderów […]

Najnowszy raport „2024 US Customer Experience Index (CX Index)” autorstwa firmy Forrester przynosi niepokojące sygnały dla amerykańskich marek. Według raportu, jakość obsługi klienta osiągnęła w USA najniższy poziom w historii, a 2024 jest według Amerykanów już trzecim rokiem z rzędu, w którym ich doświadczenia konsumenckie ulegają pogorszeniu. Okazuje się, że skuteczne wdrożenie strategii stawiającej klienta […]

Binance, wiodący ekosystem blockchain stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu, powołał Łukasza Pierwienisa na stanowisko Dyrektora Generalnego Binance Poland. Ten ruch podkreśla zaangażowanie Binance w umacnianie swojej obecności w Polsce, a także dążenie do pełnej zgodności z regulacjami. Łukasz Pierwienis ma bogate doświadczenie w dziedzinie regulacji finansowych i zgodności z przepisami, […]

W 2024 roku liczba posiadaczy kryptowalut na świecie sięgnęła 562 milionów, co stanowi około 6,8% globalnej populacji. To imponujący wzrost o 34% w porównaniu do 2023 roku. Użytkownicy cyfrowych aktywów to zróżnicowana grupa, ale dominują osoby w wieku 25-34 lata (34%), którzy mają wyższe wykształcenie. Najwięcej posiadaczy kryptowalut jest w Azji i Ameryce Północnej, podczas […]

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów. Nadmiar komunikacji marketingowej, […]