Rozwiązania firmy Phybridge, które umożliwiają łatwe wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP przy wykorzystaniu dotychczasowej infrastruktury telefonicznej w budynkach – są już dostępne w Polsce. Producent oferuje je za pośrednictwem firmy Acnet, która została wyłącznym dystrybutorem Phybridge w Polsce.

Oferta Phybridge to przełączniki, które dostarczają Ethernet i zasilanie (PoE) na jednej parze miedzianej przewodu telefonicznego, z czterokrotnie większym zasięgiem niż tradycyjne przełączniki. Dzięki urządzeniom Phybridge można wykorzystać istniejącą w budynkach infrastrukturę telefoniczną do stworzenia niezawodnej, oddzielnej sieci dla komunikacji głosowej i przesyłu danych. Z tego powodu przełączniki Phybridge idealnie nadają się do wdrożeń systemów telefonii IP, Unified Communication, call/contact center, jak również rozwiązań z zakresu monitoringu IP.

„Zastosowanie rozwiązań Phybridge przy wdrażaniu systemów telefonii IP czy monitoringu IP znacznie redukuje koszt takiego wdrożenia oraz skraca jego czas. Wykorzystując istniejącą infrastrukturę, bazującą na tradycyjnej jednoparowej architekturze, przełączniki Phybridge pozwalają na łatwe podłączenie urządzeń IP wraz ze zdalnym zasilaniem PoE. W ten sposób zostaje wyeliminowanych wiele ograniczeń technicznych istniejącej infrastruktury sieciowej oraz radykalnie zmniejsza się koszt podłączenia pojedynczego użytkownika” – tłumaczy Jacek Smolarz, wiceprezes Acnet Sp. z o.o.

„Oferując skalowalne rozwiązania Phybridge, które są łatwe w instalacji i obsłudze, Acnet może pomóc organizacjom dowolnej wielkości w szybkiej migracji do telefonii IP. Partnerstwo Phybridge i Acnet w Polsce ułatwi resellerom i organizacjom tworzenie niezawodnych sieci konwergentnych, umożliwiających przesyłanie głosu i danych” – mówi Viv Singh, wiceprezes dla EMEA w Phybridge.

Przedstawiciel Phybridge dodaje też, że branża telekomunikacyjna przez wiele lat szukała łatwiejszego i tańszego sposobu na migrację klientów do rozwiązań opartych o protokół IP. Phybrigde znalazł na to unikatowe rozwiązanie, które do tej pory zostało pomyślnie wdrożone w wielu organizacjach w Europie i Ameryce Północnej z takich segmentów rynku, jak: edukacja, opieka zdrowotna, turystyka, instytucje rządowe i samorządowe, biznes. Produkty Phybridge są także chętnie wykorzystywane i rekomendowane przez wielu dostawców telefonii IP na świecie, jak Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom.

Rozwiązania Phybridge idealnie wpisują się w portfolio produktów VoIP dostarczanych przez Acnet. Dla bliższego przedstawienia rozwiązania integratorom, osobom związanym z wdrożeniami telefonii IP, Unified Communication czy monitoringu IP, Acnet i Phybridge przygotowują seminaria produktowe. Odbędą się one w Krakowie (10/06/2014), Warszawie (11/06/2014) i Gdańsku (12/06/2014). Rejestracja na te seminaria odbywa się na stronie www.acnet.com.pl.

Dodatkowe informacje
Phybridge to kanadyjska firma, która oferuje rozwiązania ułatwiające wdrażanie systemów telefonii IP, Unified Communication, call center i monitoringu IP. Z rozwiązań Phybridge korzysta około 150 tys. abonentów na świecie. Produkty firmy były wielokrotnie nagradzane za innowacyjność przez takie organizacje, jak m.in. Gartner, CRN, Avaya, TMC. Są one także rekomendowane i certyfikowane przez takich dostawców telefonii IP na świecie, jak: Aastra, Avaya, BroadSoft, Mitel, NEC, Unify, Cisco, Polycom. Dodatkowe informacje: http://www.phybridge.com.

Acnet to wiodący na polskim rynku dostawca wysokiej jakości rozwiązań dostępowych dla operatorów telekomunikacyjnych i integratorów. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań głosowych w zakresie technologii VoIP, systemów dostępowych w oparciu o infrastrukturę miedzianą (xDSL) i światłowodową (PON) oraz rozwiązań optycznych CATV dla telewizji kablowych. Współpracuje z takimi producentami, jak Phybridge, Yealink, Adtran, Albis Technologies, Alphion, AudioCodes, Coiler, GW Delight, MRV Communications, Schmid Telecom, Tainet, Televes. Acnet świadczy także usługi instalacyjne i serwisowe dla rynku telekomunikacyjnego. Firma działa od 1997 roku. Dodatkowe informacje: http://www.acnet.com.pl.

90 proc. prawników korzystających z rozwiązań legal tech potwierdza, że usprawniają one świadczenie usług i mają kluczowe znaczenie dla spełnienia wymagań klientów. Korzyści dla kancelarii z tego typu oprogramowania mogłyby być jeszcze większe, ale na przeszkodzie stoi brak biegłości w użytkowaniu nowych technologii przez prawników – to najważniejsze wnioski, jakie płyną z badań „Bloomberg Law […]

HomeToGo – jedna z największych na świecie platform z wakacyjnymi ofertami najmu, która od zeszłego roku szczyci się statusem jednorożca – otworzyła na początku roku centrum rozwoju oprogramowania w Diamante Plaza w Krakowie. Firma planuje znacząco powiększyć swój zespół przed końcem 2022 roku i aktualnie szuka inżynierów na dziesiątki stanowisk z pomocą swojego partnera technologicznego […]

Próby zainfekowania telefonów i komputerów trojanami komputerowymi oraz oprogramowaniem adware były w pierwszym kwartale 2022 roku najczęstszymi formami cyberataków w Europie. Stanowiły one ponad 90% wszystkich działań podejmowanych przez cyberprzestępców. Allot, jeden z globalnych liderów w obszarze cyberbezpieczeństwa, zarejestrował i zablokował w tym czasie ponad 2.3 miliardy ataków na użytkowników indywidualnych, co stanowi wzrost o […]

Blisko 80 proc. polskich kancelarii prawnych oczekuje, że ich biznes urośnie w bieżącym roku. Prawnicy na potęgę inwestują także w nowe technologie – już obecnie ze specjalistycznego oprogramowania wspomagającego działania kancelarii korzysta pond dwie trzecie z nich, a plany dotyczące wdrożenia takiego rozwiązania ma co czwarta spośród tych kancelarii, które jeszcze z takiego narzędzia nie […]

Największe firmy Call i Contact Center w Polsce od lat rozwijają w dwucyfrowym tempie, a jednym z największych wyzwań, z jakim się zmagają, jest niewystarczająca liczba pracowników. Dlatego napływ ponad 2 milionów uchodźców z Ukrainy, z których część z pewnością będzie się chciała osiedlić w Polsce, jest dla branży dobrą wiadomością. W szczególności, że jest […]

Karolina Jarocka została zatrudniona jako Engineering Lead w NFQ Technologies, międzynarodowej firmie IT pomagającej globalnym markom w tworzeniu innowacji, która niedawno otworzyła swój polski oddział w Krakowie. Karolina będzie odpowiedzialna za zarządzenie rozwojem NFQ w Polsce, w tym nadzorowanie pracy polskiego zespołu oraz budowanie pozycji firmy w naszym kraju. Karolina to doświadczona menadżer IT, która […]