PR Solutions - Public Relations Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Antenna Software – amerykańskiej firmy umożliwiającej tworzenie, upublicznianie i zarządzanie aplikacjami oraz stronami internetowymi na dowolnych platformach mobilnych.

Celem projektu było nagłośnienie przeprowadzki centrum technologicznego Antenna Software do nowego biura w Krakowie, skali inwestycji tej firmy w Polsce, a także rozpoczęcie budowania świadomości na temat rozwiązań Antenny na polskim rynku.

Flagowym produktem Antenna Software jest Antena Mobility Platform (AMP). Z pomocą tej platformy firmy mogą zarządzać swoimi aplikacjami i stronami internetowymi oraz budować nowe na dowolnym mobilnym urządzeniu, bez względu na wykorzystywany przez niego system operacyjny. Antenna jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień z zakresu innowacyjności, z których najważniejszą pozycją jest przyznanie przez Gartnera tytułu wizjonera rynku mobilnego („2011 Gartner Magic Quadrant for Mobile Enterprise Application Platforms” i „2011 Gartner Magic Quadrant for Mobile Consumer Application Platforms”).

Antenna jest obecna w Polsce od stycznia 2011 roku, kiedy to przejęła brytyjskiego producenta rozwiązań mobilnych Volantis Systems. Wraz z tym przejęciem Antenna stała się także właścicielem krakowskiego centrum technologicznego Volantisu, działającego od 2005 roku. Obecnie firma kontynuuje rozwój tego centrum – w lipcu 2011 roku zatrudniła w nim 100 pracownika, a kolejni mają dołączyć w ciągu następnych 12-18 miesięcy, wraz ze wzrostem popytu na usługi Antenny na świecie.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Antenna Software są dostępne pod adresem: www.antennasoftware.com.

Najnowszy raport „2024 US Customer Experience Index (CX Index)” autorstwa firmy Forrester przynosi niepokojące sygnały dla amerykańskich marek. Według raportu, jakość obsługi klienta osiągnęła w USA najniższy poziom w historii, a 2024 jest według Amerykanów już trzecim rokiem z rzędu, w którym ich doświadczenia konsumenckie ulegają pogorszeniu. Okazuje się, że skuteczne wdrożenie strategii stawiającej klienta […]

Binance, wiodący ekosystem blockchain stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu, powołał Łukasza Pierwienisa na stanowisko Dyrektora Generalnego Binance Poland. Ten ruch podkreśla zaangażowanie Binance w umacnianie swojej obecności w Polsce, a także dążenie do pełnej zgodności z regulacjami. Łukasz Pierwienis ma bogate doświadczenie w dziedzinie regulacji finansowych i zgodności z przepisami, […]

W 2024 roku liczba posiadaczy kryptowalut na świecie sięgnęła 562 milionów, co stanowi około 6,8% globalnej populacji. To imponujący wzrost o 34% w porównaniu do 2023 roku. Użytkownicy cyfrowych aktywów to zróżnicowana grupa, ale dominują osoby w wieku 25-34 lata (34%), którzy mają wyższe wykształcenie. Najwięcej posiadaczy kryptowalut jest w Azji i Ameryce Północnej, podczas […]

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów. Nadmiar komunikacji marketingowej, […]

Bitcoin (BTC) w pierwszym półroczu 2024 zwiększył swoją wartość o 50%, deklasując tym samym wszystkie tradycyjne instrumenty finansowe. Nadal wypada jednak blado na tle najsilniejszej gałęzi rynku kryptowalutowego, która w tym samym okresie urosła o niebagatelne 2400%! Mowa tutaj o „memecoinach”, czyli tokenach-memach, powstających z jednej strony dla żartu, a z drugiej w poszukiwaniu jak […]

Nowe badanie IDC i SAP ujawnia niepokojącą rozbieżność: aż 86% sklepów detalicznych na świecie uważa, że oferuje doświadczenia konsumenckie i obsługę klienta na poziomie co najmniej równym konkurentom, podczas gdy dane partnera badania, Customer Gauge, wskazują na średni wskaźnik Net Promoter Score (NPS; pokazujący zadowolenie klientów) w branży na poziomie zaledwie 41, znacznie poniżej średniej […]