PR Solutions - Public Relations Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Antenna Software – amerykańskiej firmy umożliwiającej tworzenie, upublicznianie i zarządzanie aplikacjami oraz stronami internetowymi na dowolnych platformach mobilnych.

Celem projektu było nagłośnienie przeprowadzki centrum technologicznego Antenna Software do nowego biura w Krakowie, skali inwestycji tej firmy w Polsce, a także rozpoczęcie budowania świadomości na temat rozwiązań Antenny na polskim rynku.

Flagowym produktem Antenna Software jest Antena Mobility Platform (AMP). Z pomocą tej platformy firmy mogą zarządzać swoimi aplikacjami i stronami internetowymi oraz budować nowe na dowolnym mobilnym urządzeniu, bez względu na wykorzystywany przez niego system operacyjny. Antenna jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień z zakresu innowacyjności, z których najważniejszą pozycją jest przyznanie przez Gartnera tytułu wizjonera rynku mobilnego („2011 Gartner Magic Quadrant for Mobile Enterprise Application Platforms” i „2011 Gartner Magic Quadrant for Mobile Consumer Application Platforms”).

Antenna jest obecna w Polsce od stycznia 2011 roku, kiedy to przejęła brytyjskiego producenta rozwiązań mobilnych Volantis Systems. Wraz z tym przejęciem Antenna stała się także właścicielem krakowskiego centrum technologicznego Volantisu, działającego od 2005 roku. Obecnie firma kontynuuje rozwój tego centrum – w lipcu 2011 roku zatrudniła w nim 100 pracownika, a kolejni mają dołączyć w ciągu następnych 12-18 miesięcy, wraz ze wzrostem popytu na usługi Antenny na świecie.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Antenna Software są dostępne pod adresem: www.antennasoftware.com.

Według niedawnych badań Gartnera, aż 45 proc. firm na świecie po upublicznieniu ChatGPT zwiększyło swoje budżety na inwestycje w rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję, a 19 proc. jest już na etapie ich pilotażowego wdrożenia lub w pełni je zaimplementowało. Liczba wdrożeń może wkrótce znacząco wzrosnąć, bo aż 70 proc. firm ewaluuje obecnie potencjalne zastosowania generatywnej […]

Prawie 2/3 Polaków deklaruje, że podczas kontaktu z działem obsługi klienta zetknęło się z opartym o sztuczną inteligencję chatbotem lub botem głosowym. Takiej formie obsługi częściej towarzyszą negatywne (42,6%) niż pozytywne (17,1%) emocje. Niemal 3/4 Polaków zadeklarowało także, że wolałaby zaczekać w kolejce na obsługę przez człowieka niż zostać natychmiast obsłużonym przez bota – wynika […]

W 2022 roku 47 europejskich firm po raz pierwszy osiągnęło wartość rynkową przekraczającą 1 miliard dolarów, w porównaniu do 69 w roku poprzednim – wynika z najnowszych danych firmy badawczej Sifted. Choć jest to wciąż ponad trzy razy więcej niż w 2020 roku, to teraz jest dobry moment, aby przeanalizować swoje stare praktyki i wartość, […]

Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy w firmie Armatis Polska, która jest jednym z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, został wyróżniony tytułem „Tygrysa Biznesu” w corocznym raporcie organizacji Pro Progressio. Statuetka „Tygrysa Biznesu” zostaje przyznana wybitnym osobom z Polski i ze świata, które przez swoją działalność znacząco wpływają na rozwój sektora Nowoczesnych Usług […]

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z […]

Wiele amerykańskich i zachodnioeuropejskich firm technologicznych interesuje się polskim rynkiem IT, ale ma trudności z rekrutacją na nim z powodu jego nieznajomości i dużej konkurencji. Ta sytuacja zwiększa zapotrzebowanie na usługi rekruterów IT, którzy od niedawna mogą współpracować z globalnymi firmami technologicznymi na Huntly.ai, platformie dla rekruterów oferującej 17,5 tys. PLN lub 4 tys. USD […]