PR Solutions - Agencja PR Kraków

Agencja public relations PR Solutions rozpoczęła współpracę z easyCALL.pl SA – największym polskim operatorem telefonii internetowej.

W ramach współpracy PR Solutions zapewni easyCALL.pl kompleksową obsługę w zakresie relacji z mediami. Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, co zostało poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym.

easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl – najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone – tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. easyCALL.pl SA jest notowany na rynku New Connect od 14/04/2011. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.

86% liderów firm przewiduje, że w działach obsługi klienta coraz większą rolę zacznie odgrywać predykcyjna personalizacja, której celem jest przewidywanie oczekiwań i preferencji klientów. Będzie to możliwe za sprawą coraz lepszych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję (AI), które będą analizowały wcześniejsze zachowania klientów i na tej podstawie generowały rekomendacje dalszych działań. Jednocześnie aż 89% liderów […]

Najnowszy raport „2024 US Customer Experience Index (CX Index)” autorstwa firmy Forrester przynosi niepokojące sygnały dla amerykańskich marek. Według raportu, jakość obsługi klienta osiągnęła w USA najniższy poziom w historii, a 2024 jest według Amerykanów już trzecim rokiem z rzędu, w którym ich doświadczenia konsumenckie ulegają pogorszeniu. Okazuje się, że skuteczne wdrożenie strategii stawiającej klienta […]

Binance, wiodący ekosystem blockchain stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu obrotu, powołał Łukasza Pierwienisa na stanowisko Dyrektora Generalnego Binance Poland. Ten ruch podkreśla zaangażowanie Binance w umacnianie swojej obecności w Polsce, a także dążenie do pełnej zgodności z regulacjami. Łukasz Pierwienis ma bogate doświadczenie w dziedzinie regulacji finansowych i zgodności z przepisami, […]

W 2024 roku liczba posiadaczy kryptowalut na świecie sięgnęła 562 milionów, co stanowi około 6,8% globalnej populacji. To imponujący wzrost o 34% w porównaniu do 2023 roku. Użytkownicy cyfrowych aktywów to zróżnicowana grupa, ale dominują osoby w wieku 25-34 lata (34%), którzy mają wyższe wykształcenie. Najwięcej posiadaczy kryptowalut jest w Azji i Ameryce Północnej, podczas […]

81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów. To tylko niektóre z ustaleń z najnowszego raportu Optimove Insights, które rzucają światło na narastający problem zmęczenia marketingowego wśród konsumentów. Nadmiar komunikacji marketingowej, […]

Bitcoin (BTC) w pierwszym półroczu 2024 zwiększył swoją wartość o 50%, deklasując tym samym wszystkie tradycyjne instrumenty finansowe. Nadal wypada jednak blado na tle najsilniejszej gałęzi rynku kryptowalutowego, która w tym samym okresie urosła o niebagatelne 2400%! Mowa tutaj o „memecoinach”, czyli tokenach-memach, powstających z jednej strony dla żartu, a z drugiej w poszukiwaniu jak […]