Agencja PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla firmy FintechOS, która oferuje platformę finansową nowej generacji opartą o hiperpersonalizację i automatyzację.

Głównymi celami projektu było nagłośnienie w polskich mediach biznesowych oraz związanych z branżą fintech faktu pozyskania przez FintechOS 12,7 miliona euro w związku z emisją akcji serii A, a także zaprezentowanie rozwiązania firmy i jej planów związanych z ekspansją w Polsce.

Technologia rozwijana przez FintechOS umożliwia tradycyjnym bankom i firmom ubezpieczeniowym szybkie dostosowanie się do nieustannie zmieniających się oczekiwań i potrzeb klientów, a dzięki temu skuteczne konkurowanie z fintechami. W oparciu o tę technologię, banki i ubezpieczyciele mogą bardzo szybko wprowadzać na rynek nowe produkty i usługi, które są w pełni cyfrowe, oparte na danych klienta i wysoce spersonalizowane pod jego potrzeby.

Ponadto czas wprowadzenia produktów lub usług w oparciu o FintechOS trwa tygodnie, a nie jak wcześniej miesiące lub nawet lata. FintechOS można wdrożyć zarówno w środowisku multi-cloud, jak i lokalnym. Firma oferuje wsparcie w procesie uruchamiania usług w chmurze, a także gwarantuje pełną kompatybilność nowych rozwiązań z istniejącym środowiskiem IT klientów.

Dodatkowe informacje na temat FintechOS można znaleźć tutaj: www.fintechOS.com.