Agencja public relations PR Solutions zrealizowała projekt dla Gravity R&D, lidera rozwiązań z obszaru personalizacji. Dotyczył on nagłośnienia faktu nawiązania współpracy przez Gravity R&D z Allegro, największym w Polsce i Europie Środkowej serwisem e-commerce.
W ramach projektu opracowano i rozpowszechniono informację prasową w mediach technologicznych, e-commerce i marketingowych. Opisywała ona historię pilotażowego wdrożenia rozwiązania do personalizacji i rekomendacji Gravity R&D w Allegro.pl, a także jego wyniki.
Wybrane publikacje uzyskane w wyniku projektu można zobaczyć klikając tutaj.
Firma Gravity RD (www.gravityrd.com) powstała w 2007 roku i zyskała międzynarodowe uznanie wygrywając wiele nagród, np. w 2009 roku zespół Gravity zdobył ex aequo pierwsze miejsce w najbardziej prestiżowym branżowym konkursie, czyli Netflix Prize. Nagły globalny rozgłos pomógł rozwinąć skrzydła firmie, która dziś dostarcza systemy rekomendacyjne takim przedsiębiorstwom, jak platforma wideo Dailymotion, serwis ogłoszeniowy OLX Brazil (dawniej Bomnegócio) oraz australijski serwis prezentujący oferty pracy Jora, będący częścią Grupy SEEK. Ponadto od 2013 roku Gravity uczestniczy w projekcie badawczym CrowdRec, który jest finansowany przez Unię Europejską.