PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Wanna w wannie – firmy z branży wnętrzarskiej, która zajmuje się odnawianiem wanien metodą „wanna w wannie”.

Celem projektu było nagłośnienie nowej na polskim rynku metody odnawiania wanien – „wanna w wannie”. Polega ona na tym, że w starej i zniszczonej wannie osadza się nową nową wannę akrylową. Obie wanny są sklejane przy pomocy dwuskładnikowej piany. Wanna-wkład jest dopasowywana w taki sposób, że stara wanna jest całkowicie zakryta i pełni wyłącznie funkcję mocnego stelażu. Montaż obejmuje także wymianę systemu odpływowego, podłączenie go do nowej wanny i wykończenie silikonem połączeń między wanną i płytkami. Efekt pracy to nowa, stabilna i bardzo dobrze utrzymująca ciepło wanna w zabudowie. Cała operacja zajmuje około 2 godzin.

Renowacja wanny metody „wanna w wannie” to koszt około 700-800 złotych brutto, w zależności od rozmiaru wanny. Cena ta obejmuje pełną usługę montażu i sprzątania po nim. To mniej więcej o połowę taniej niż gdyby zdecydować się na zakup nowej wanny wraz z usługą montażu. Wedle danych firmy Wanna w wannie, na odnowienie swojej wanny tą metodą zdecydowało się do tej pory już ponad 1500 osób w całej Polsce.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Wanna w wannie Sp. z o.o. są dostępne pod adresem: www.wannawwannie.pl.

Według niedawnych badań Gartnera, aż 45 proc. firm na świecie po upublicznieniu ChatGPT zwiększyło swoje budżety na inwestycje w rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję, a 19 proc. jest już na etapie ich pilotażowego wdrożenia lub w pełni je zaimplementowało. Liczba wdrożeń może wkrótce znacząco wzrosnąć, bo aż 70 proc. firm ewaluuje obecnie potencjalne zastosowania generatywnej […]

Prawie 2/3 Polaków deklaruje, że podczas kontaktu z działem obsługi klienta zetknęło się z opartym o sztuczną inteligencję chatbotem lub botem głosowym. Takiej formie obsługi częściej towarzyszą negatywne (42,6%) niż pozytywne (17,1%) emocje. Niemal 3/4 Polaków zadeklarowało także, że wolałaby zaczekać w kolejce na obsługę przez człowieka niż zostać natychmiast obsłużonym przez bota – wynika […]

W 2022 roku 47 europejskich firm po raz pierwszy osiągnęło wartość rynkową przekraczającą 1 miliard dolarów, w porównaniu do 69 w roku poprzednim – wynika z najnowszych danych firmy badawczej Sifted. Choć jest to wciąż ponad trzy razy więcej niż w 2020 roku, to teraz jest dobry moment, aby przeanalizować swoje stare praktyki i wartość, […]

Krzysztof Lewiński, Dyrektor Krajowy w firmie Armatis Polska, która jest jednym z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, został wyróżniony tytułem „Tygrysa Biznesu” w corocznym raporcie organizacji Pro Progressio. Statuetka „Tygrysa Biznesu” zostaje przyznana wybitnym osobom z Polski i ze świata, które przez swoją działalność znacząco wpływają na rozwój sektora Nowoczesnych Usług […]

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych z powodu kontaktu z […]

Wiele amerykańskich i zachodnioeuropejskich firm technologicznych interesuje się polskim rynkiem IT, ale ma trudności z rekrutacją na nim z powodu jego nieznajomości i dużej konkurencji. Ta sytuacja zwiększa zapotrzebowanie na usługi rekruterów IT, którzy od niedawna mogą współpracować z globalnymi firmami technologicznymi na Huntly.ai, platformie dla rekruterów oferującej 17,5 tys. PLN lub 4 tys. USD […]