PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Wanna w wannie – firmy z branży wnętrzarskiej, która zajmuje się odnawianiem wanien metodą „wanna w wannie”.

Celem projektu było nagłośnienie nowej na polskim rynku metody odnawiania wanien – „wanna w wannie”. Polega ona na tym, że w starej i zniszczonej wannie osadza się nową nową wannę akrylową. Obie wanny są sklejane przy pomocy dwuskładnikowej piany. Wanna-wkład jest dopasowywana w taki sposób, że stara wanna jest całkowicie zakryta i pełni wyłącznie funkcję mocnego stelażu. Montaż obejmuje także wymianę systemu odpływowego, podłączenie go do nowej wanny i wykończenie silikonem połączeń między wanną i płytkami. Efekt pracy to nowa, stabilna i bardzo dobrze utrzymująca ciepło wanna w zabudowie. Cała operacja zajmuje około 2 godzin.

Renowacja wanny metody „wanna w wannie” to koszt około 700-800 złotych brutto, w zależności od rozmiaru wanny. Cena ta obejmuje pełną usługę montażu i sprzątania po nim. To mniej więcej o połowę taniej niż gdyby zdecydować się na zakup nowej wanny wraz z usługą montażu. Wedle danych firmy Wanna w wannie, na odnowienie swojej wanny tą metodą zdecydowało się do tej pory już ponad 1500 osób w całej Polsce.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Wanna w wannie Sp. z o.o. są dostępne pod adresem: www.wannawwannie.pl.

Armatis, firma specjalizująca się w outsourcingu działów obsługi klienta i sprzedaży, pomimo pandemii ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie z 1162 pracowników w styczniu 2020 roku do ok. 1400 osób obecnie, a jej przychody wzrosły w minionym roku aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, […]

Firma Armatis, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dot. wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku czy innych rozwiązań B2C i B2B, powierzyła agencji PR Solutions prowadzenie działań w obszarze public relations. Celem współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki Armatis w Polsce, a także pomoc w generowaniu leadów sprzedażowych. W ramach obsługi PR Solutions zapewni Armatis Polska […]

PR Solutions wspiera projektowo SLV

Polska firma Spotline Sp. z o.o. zmieniła  nazwę na SLV Poland od 1 czerwca br. W ten sposób niemiecki producent oświetlenia kontynuuje swoją internacjonalizację, jednocześnie podnosząc postrzeganie marki SLV w Polsce na nowy poziom. W ramach strategii cyfryzacji SLV uruchomił również nową stronę internetową w języku polskim, która jest dostępna pod adresem www.slv.com. SLV przejął […]

Nękanie przez telemarketerów oraz próby oszustw telefonicznych to chleb powszedni dla większości Polaków. Dzieje się tak, bo do tej pory poufność naszych numerów telefonów – ujawnianych np. w internetowych serwisach ogłoszeniowych czy też podczas zakupów online – nie była w żaden specjalny sposób chroniona. Teraz przedsiębiorstwa mogą to zmienić za sprawą usługi Incognito od polskiego […]

Globalny rynek smart city będzie rósł w tempie 20 proc. rocznie i osiągnie wartość 297,7 miliarda dolarów przed końcem 2026 roku, wynika z najnowszych danych firmy badawczej Facts & Factors. Jednym z głównym czynników napędzających wzrost będą wydatki na transport publiczny i zapewnienie jego bezpieczeństwa. Ten ostatni obszar ma kluczowe znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju […]

B2B Tech - PR i marketing w czasach postpandemicznych

Firmy działające na rynku B2B Tech powinny jak najszybciej uświadomić sobie, że PR i marketing w czasach postpandemicznych będzie wymagał znaczących zmian. Pandemia wywołała olbrzymie zmiany w naszym życiu, w tym wymusiła pracę zdalną, co z kolei wiąże się z ograniczeniem spotkań twarzą w twarz. Z tego powodu wszelkie działania promocyjne, w tym pozyskiwanie nowych […]