PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla Wanna w wannie – firmy z branży wnętrzarskiej, która zajmuje się odnawianiem wanien metodą „wanna w wannie”.

Celem projektu było nagłośnienie nowej na polskim rynku metody odnawiania wanien – „wanna w wannie”. Polega ona na tym, że w starej i zniszczonej wannie osadza się nową nową wannę akrylową. Obie wanny są sklejane przy pomocy dwuskładnikowej piany. Wanna-wkład jest dopasowywana w taki sposób, że stara wanna jest całkowicie zakryta i pełni wyłącznie funkcję mocnego stelażu. Montaż obejmuje także wymianę systemu odpływowego, podłączenie go do nowej wanny i wykończenie silikonem połączeń między wanną i płytkami. Efekt pracy to nowa, stabilna i bardzo dobrze utrzymująca ciepło wanna w zabudowie. Cała operacja zajmuje około 2 godzin.

Renowacja wanny metody „wanna w wannie” to koszt około 700-800 złotych brutto, w zależności od rozmiaru wanny. Cena ta obejmuje pełną usługę montażu i sprzątania po nim. To mniej więcej o połowę taniej niż gdyby zdecydować się na zakup nowej wanny wraz z usługą montażu. Wedle danych firmy Wanna w wannie, na odnowienie swojej wanny tą metodą zdecydowało się do tej pory już ponad 1500 osób w całej Polsce.

Zobacz wybrane publikacje, jakie ukazały się w wyniku przeprowadzenia projektu. Dodatkowe informacje na temat Wanna w wannie Sp. z o.o. są dostępne pod adresem: www.wannawwannie.pl.

Cristiano Ronaldo i Binance zaprezentowali najnowszą kolekcję NFT „Forever Worldwide: The Road to Saudi Arabia”, która została stworzona z pomocą uznanych artystów ze wszystkich ważnych miejsc w karierze piłkarza. Kolekcja prezentuje drogę życiową Ronaldo – od skromnych początków na Maderze aż po stanie się światową ikoną futbolu. Jednocześnie zapewnia ona fanom innowacyjne doświadczenia i możliwość […]

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]

Globalny rynek Call i Contact Center osiągnie wartość 495 miliarda dolarów do 2030 roku, rosnąc co roku o 5,8%. Za 6 lat blisko 75% tego rynku będą stanowiły wewnętrzne centra obsługi klienta, zaś pozostała część przypadnie firmom zewnętrznym świadczącym usługi w obszarze outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Kluczową strategią rozwoju dla całej branży będzie cyfryzacja […]

W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w tym temacie […]

Obsługa klienta w branży podróże i turystyka należy do najgorzej ocenianych pośród wszystkich sektorów gospodarki w Polsce. Według najnowszych badań Armatis Customer Experience Index, zadowolenie z obsługi deklaruje tu jedynie 54% badanych, gdzie standardem dla innych branż jest poziom 70% i więcej zadowolonych klientów. Według Armatis wyjaśnienie tej sytuacji kryje się w gwałtownych zmianach, jakie […]

Binance, wiodący ekosystem blockchainowy stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu transakcji, zaprezentował swoje luksusowe perfumy o nazwie CRYPTO. Zostały one stworzone w ramach kampanii reklamowej, która powstała z inicjatywy kobiet-liderek marketingu w Binance. Celem kampanii, startującej w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet, jest przyciągniecie do świata kryptowalut większej liczby kobiet i promowanie […]