Agencja public relations PR Solutions była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek w Polsce Glass4Cars.pl, platformy umożliwiającej porównanie cen szyb samochodowych i usługi ich wymiany w różnych serwisach.

W trakcie projektu PR Solutions poprowadziła biuro prasowe Glass4Cars.pl, koncentrując się na zakomunikowaniu pojawienia się Glass4Cars.pl na rynku, a także na zaprezentowaniu możliwości i potencjału szyb Fuyao (dystrybuowanych przez Glass4Cars.pl). Agencja była także odpowiedzialna za nagłośnienie startu „Rajdu Wenecja-Pekin”, który został zorganizowany w ramach działań promujących nową platformę.

Przy pomocy Glass4Cars.pl można określić markę auta, wskazać jaką szybę chcemy wymienić (przednia, tylna, boczna), a następnie wybrać spośród zaprezentowanych ofert najkorzystniejszą ofertę. W kolejnym kroku możemy zamówić dostarczenie szyby na adres lub do 120 punktów odbioru w Polsce, albo też dodatkowo znaleźć usługodawcę, który ją wymieni w najdogodniejszej dla nas lokalizacji w całej Polsce.

Twórcą platformy jest spółka Glass4Cars.pl SA, która została wydzielona ze struktur VARIANT SA, przejmując także dystrybucję szyb Grupy Fuyao.

Więcej informacji na temat Gals4Cars.pl SA można znaleźć na stronie: http://www.glass4cars.pl.