Agencja PR Solutions wspiera w obszarze Digital Demand Generation firmę Genesys, jednego z największych na świecie producentów rozwiązań Call i Contact Center.

Celem prowadzonych działań jest zwiększenie obecności Genesys w mediach branżowych i biznesowych, tak aby zapewnić firmie lepszą ekspozycję w organicznych wynikach wyszukiwania związanych z rynkiem Call i Contact Center. Ma się to przełożyć na większy ruch prowadzący na stronę Genesys, a także na liczbę generowanych z tego tytułu leadów.

Genesys to wieloletni lider w corocznych raportach firm badawczych Gartner i Forrester dotyczących rozwiązań Call i Contact Center w chmurze. Bazując na rozwiązaniu Genesys Cloud można bardzo szybko stworzyć centrum obsługi w chmurze, które umożliwi spersonalizowanie obsługi klientów na niezwykle wysokim poziomie. Wszystko to z wykorzystaniem wielu różnych kanałów kontaktu, a także opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi. Więcej informacji na temat firmy Genesys oraz jej platformy Genesys Cloud jest dostępnych pod adresem: www.genesys.com/pl.