Agencja public relations PR Solutions po raz kolejny była odpowiedzialna za nagłośnienie w mediach wyników badania Instytutu Badań i Analiz OSB oraz portalu Firmy.net, które dotyczyło nastrojów wśród małych i średnich przedsiębiorców w Polsce.

Była to już szósta edycja tego jednego z największych projektów badawczych dot. polskich mikro- i małych firm. Jego wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „Jak w Polsce prowadzi się własny biznes”. Zawierał on m.in. ocenę przez przedsiębiorców drugiego półrocza 2015 roku, analizę ich planów na bieżące półrocze, nastawienia do polityki rządu, a także zainteresowania małych firm funduszami unijnymi.

Wyniki badania zostały zaprezentowane mediom w postaci sześciu informacji prasowych, które dotyczyły różnych zagadnień poruszanych w badania. Wybrane publikacje uzyskane w wyniku zrealizowanych działań można zobaczyć tutaj.

Firmy.net to jeden z największych w Polsce internetowych katalogów firm, którego właścicielem jest szwajcarska spółka NNV AG (www.nnv.pl). PR Solutions była odpowiedzialna za wprowadzenie tej marki na rynek w 2008 roku i nieprzerwanie współpracuje z nią aż do tej pory.

W ramach współpracy z NNV, PR Solutions wspiera także projektowo w obszarze PR inne ogłoszeniowe serwisy prowadzone przez tą firmy – Nieruchomosci-Online.pl oraz www.Autoteam.pl.