PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions rozpoczęła współpracę ze szwedzką firmą Brainglass, która zajmuje się tworzeniem aplikacji edukacyjnych na urządzenia mobilne.

W ramach współpracy PR Solutions zapewni Brainglass kompleksową obsługę w zakresie public relations w Polsce. Do zadań agencji będzie należało w szczególności utrzymywanie relacje z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, co zostało poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym.

Brainglass jest producentem mobilnych aplikacji e-learnigowych, który czerpie z ponad 10-letniego doświadczenia szwedzkiej firmy Vocab. Spółka ta była wielokrotnie nagradzana za innowacyjność swoich rozwiązań do wspomagania nauki. Brainglass pozyskał niedawno 1,9 miliona euro dofinansowania od funduszy inwestycyjnych, które mają pomóc w rozwoju spółki. Więcej informacji na temat firmy jest dostępne pod adresem: www.brainglass.com.

Według badań przeprowadzonych przez Goldman Sachs, generatywna sztuczna inteligencja może zwiększyć światowe PKB o 7% w ciągu najbliższej dekady. Jednocześnie te same badania wskazują, że AI może zautomatyzować nawet 300 milionów miejsc pracy na całym świecie, co stanowi około 9% wszystkich stanowisk. Sektor IT wydaje się być jednym z najbardziej narażonych na te zmiany, co potwierdza choćby niedawna zapowiedź […]

Najnowsze badania pokazują, że spersonalizowane rekomendacje zakupowe tworzone przez sztuczną inteligencję (AI) są postrzegane przez konsumentów jako największa zaleta tej technologii – wyprzedzając nawet szybsze rozwiązywanie problemów czy całodobową dostępność wsparcia. Chociaż konsumenci doceniają ofertę dobraną pod ich potrzeby, to jednocześnie chcą, żeby została im ona sprzedana przez człowieka. Wyniki te ujawniło badanie przeprowadzone przez firmę Cogito na reprezentatywnej grupie 1000 […]

Komunikatory jak WhatsApp czy Instagram stają się preferowanym kanałem kontaktu z markami dla młodego pokolenia. Najnowsze badania firmy CommBox pokazują, że tradycyjne metody obsługi klienta w 2024 roku w coraz większym stopniu nie spełniały już oczekiwań Pokolenia Z. Taka sytuacja zmusza firmy do rewizji swoich strategii komunikacji. Według badań CommBox, które zostały przeprowadzone na grupie […]

Aż 89% klientów jest gotowych zrezygnować z usług marki z powodu złej obsługi klienta, a 78% zapłaci więcej za produkt, jeśli wiąże się on z lepszą obsługą – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Intradiem. W obliczu tak dużego znaczenia jakości obsługi klienta, niepokojący wydaje się ujawniony w tym samym badaniu rozdźwięk między strategiami firm w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji a […]

Nowo otwarty budynek Muzeum Sztuki Nowoczesnej (MSN) w Warszawie może pochwalić się nie tylko imponującą architekturą, ale także jednym z najnowocześniejszych systemów wentylacji i nawilżania na świecie. To technologiczne arcydzieło, zaprojektowane z myślą o ochronie bezcennych eksponatów oraz zapewnieniu optymalnego komfortu zwiedzającym i pracownikom. System nawilżająco-wentylacyjny został wdrożony przez firmę budowlaną Warbud we współpracy z Condair Polska, który dostarczył urządzenia nawilżająco-wentylacyjne i specjalistyczną wiedzę. Instalacja składa […]

Binance i Cristiano Ronaldo zaprezentowali wczoraj najnowszą serię tokenów cyfrowych „ForeverSkills”, która się poświęcona wyjątkowym umiejętnościom piłkarza. Premierze kolekcji towarzyszy także wyzwanie dla fanów Ronaldo na całym świecie. Uczestnicząc w nim można wygrać dostęp do ekskluzywnych lekcji, podczas których Ronaldo zdradzi tajniki swoich umiejętności piłkarskich. W ramach wyzwania „Proof of Skills” fani Ronaldo muszą najpierw […]