PR Solutions - Agencja PR Kraków

PR Solutions rozpoczęła współpracę ze szwedzką firmą Brainglass, która zajmuje się tworzeniem aplikacji edukacyjnych na urządzenia mobilne.

W ramach współpracy PR Solutions zapewni Brainglass kompleksową obsługę w zakresie public relations w Polsce. Do zadań agencji będzie należało w szczególności utrzymywanie relacje z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. Umowa pomiędzy firmami została podpisana na czas nieokreślony, co zostało poprzedzone 3-miesięcznym okresem próbnym.

Brainglass jest producentem mobilnych aplikacji e-learnigowych, który czerpie z ponad 10-letniego doświadczenia szwedzkiej firmy Vocab. Spółka ta była wielokrotnie nagradzana za innowacyjność swoich rozwiązań do wspomagania nauki. Brainglass pozyskał niedawno 1,9 miliona euro dofinansowania od funduszy inwestycyjnych, które mają pomóc w rozwoju spółki. Więcej informacji na temat firmy jest dostępne pod adresem: www.brainglass.com.

Cristiano Ronaldo i Binance zaprezentowali najnowszą kolekcję NFT „Forever Worldwide: The Road to Saudi Arabia”, która została stworzona z pomocą uznanych artystów ze wszystkich ważnych miejsc w karierze piłkarza. Kolekcja prezentuje drogę życiową Ronaldo – od skromnych początków na Maderze aż po stanie się światową ikoną futbolu. Jednocześnie zapewnia ona fanom innowacyjne doświadczenia i możliwość […]

Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat, wyraźnie zaczynamy je lubić. Do tego stopnia, że cześć z nas zaczyna nawet z botami flirtować podczas załatwiania standardowych spraw związanych z obsługą – […]

Globalny rynek Call i Contact Center osiągnie wartość 495 miliarda dolarów do 2030 roku, rosnąc co roku o 5,8%. Za 6 lat blisko 75% tego rynku będą stanowiły wewnętrzne centra obsługi klienta, zaś pozostała część przypadnie firmom zewnętrznym świadczącym usługi w obszarze outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży. Kluczową strategią rozwoju dla całej branży będzie cyfryzacja […]

W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w tym temacie […]

Obsługa klienta w branży podróże i turystyka należy do najgorzej ocenianych pośród wszystkich sektorów gospodarki w Polsce. Według najnowszych badań Armatis Customer Experience Index, zadowolenie z obsługi deklaruje tu jedynie 54% badanych, gdzie standardem dla innych branż jest poziom 70% i więcej zadowolonych klientów. Według Armatis wyjaśnienie tej sytuacji kryje się w gwałtownych zmianach, jakie […]

Binance, wiodący ekosystem blockchainowy stojący za największą na świecie giełdą kryptowalut pod względem wolumenu transakcji, zaprezentował swoje luksusowe perfumy o nazwie CRYPTO. Zostały one stworzone w ramach kampanii reklamowej, która powstała z inicjatywy kobiet-liderek marketingu w Binance. Celem kampanii, startującej w przeddzień Międzynarodowego Dnia Kobiet, jest przyciągniecie do świata kryptowalut większej liczby kobiet i promowanie […]