Agencja PR Solutions zrealizowała projekt w obszarze relacji z mediami dla firmy FintechOS, która oferuje platformę finansową nowej generacji opartą o hiperpersonalizację i automatyzację. Głównymi celami projektu było nagłośnienie w polskich mediach biznesowych oraz związanych z branżą fintech faktu pozyskania przez FintechOS 12,7 miliona euro w związku z emisją akcji serii A, a także zaprezentowanie […]

FintechOS, firma oferująca platformę finansową nowej generacji opartą o hiperpersonalizację i automatyzację, pozyskała 12,7 mln euro w związku z emisją akcji serii A. Wiodącymi inwestorami tej serii są fundusz inwestycyjny OTB Ventures oraz Digital East Fund, prowadzony przez fundusz Earlybird Venture Capital. W rundzie finansowania uczestniczyli także wcześniejsi inwestorzy, czyli Gapminder Ventures oraz Launchub. Pozyskane […]

Aż 96 proc. firm na świecie wskazało phishing jako największe zagrożenie dla ich organizacji w 2020 roku. Z kolei 76 proc. firm uważa, że równie dużym zagrożeniem w nadchodzącym roku będzie pracownik, który nie potrafi rozpoznać wiadomości phishingowej i nieświadomie kliknie złośliwe linki – wynika z niedawnych badań firmy doradczej KnowBe4. Biorąc pod uwagę, że […]

IT Works, spółka specjalizująca się w outsourcingu IT, zmieniła nazwę na Euvic IT. Rebranding ma podkreślić coraz większą synergię IT Works z Grupą Euvic, do której spółka należy od grudnia 2016 roku, kiedy to Euvic przejął ją od Enterprise Investors. Euvic IT to w sumie już ponad 700 specjalistów IT, a licząc całą Grupę Euvic […]

Tylko 40 proc. firm korzystających z systemów WAF (Web Application Firewall) jest zadowolona ze sposobu, w jaki działają. Głównym powodem są wysokie koszty zarządzania takimi rozwiązaniami, skomplikowana administracja oraz ich nieskuteczność (aż 65 proc. firm doświadczyło w ciągu minionego roku ataku na swój serwis internetowy, który ominął zastosowane zabezpieczenia) – to wyniki niedawnych badań firmy […]

Liczba prób oszustw phishingowych – czyli ataków z użyciem masowych wysyłek maili, których celem jest skłonienie osoby np. do ujawnienia swoich poufnych danych, a nawet do dokonania przelewu na konto oszusta – ma charakter sezonowy i wyraźnie rośnie w miesiącach letnich. To zdanie ponad połowy z 1000 specjalistów ds. bezpieczeństwa niedawno przebadanych przez firmę Lastline. […]